Saturday, April 10, 2010

DiaLoG aFDLin ShauKi BersaMa aNaknyA BuaT aKu TiDur MaLam daLam Tawa YanG PanJanG Dan sEsEKaLi TersEnGeH!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:00 PM
Photobucket
Kredit gambar dan teks untuk Facebook Afdli Shauki

Tengok Facebook malam tadi. Melihat gambar dan kata-kata ini dalam Facebook Afdlin. Kelakar gila perbualan itu bagi aku.

Ayat itu pendek dan aku ulang-ulang baca masih aku boleh ketawa dan tersenyum simpul.
Seronok jika dapat ayah yang bersahaja tetapi kelakar.

Ayah aku bekas tentera, nampak garang tetapi kelakar juga! Ekekekekeke...

Nota kakitanganku : Selamat Datang Ileana. Kelahiran kamu pasti meneceriakan semula hati si ayah yang telah kehilangan sahabat!




12 kUs-kUs:

aenareal on April 10, 2010 at 10:43 AM said...

huhu..mmg kelakar ayat afdlin tu..

Sendra on April 10, 2010 at 10:44 AM said...

tuhan memang adil kan?dia ambil sesuatu dari kita,dia berikan yang baru pada kita.

aNIe on April 10, 2010 at 10:51 AM said...

Bapak akak pun garang...skrg dah kurang garangnya...

Comel dialog itu...memang boleh buat kita senyum memanjang...

fiD on April 10, 2010 at 11:46 AM said...

sekarang giliran kak tedi yerk,hohoh

LiNda on April 10, 2010 at 12:12 PM said...

Hahaha

saya pon gelak !

mrsjukogyu yg santek manis on April 10, 2010 at 12:33 PM said...

hahaha..aku jugak bisa ketawa membace ayat itu..tetibe kan jadik indon..;p

Miss ... on April 10, 2010 at 12:35 PM said...

hehe tedi nanti boleh cari bakal asben yg bershaja kompom bahagia kan insya Allah :)

nursarah on April 10, 2010 at 12:38 PM said...

comel gilerrrr!

siti murni ishak on April 10, 2010 at 1:49 PM said...

mmg kelakar & bersahaja..

GhOsToNe on April 10, 2010 at 1:55 PM said...

ske sgt afdlin

blueCITY® on April 10, 2010 at 3:14 PM said...

i x ade fesbok
i ada notbok jerk
ekekkek...

relevan on April 10, 2010 at 4:14 PM said...

Afdlin memang besar..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting