Thursday, April 15, 2010

SeLamaT ULanGTahUn YanG Ke- 7 BanDarayA MeLaKa BerseJarah! MarI KiTa saMBUnG TiDur SeMuLa...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:05 AM
Photobucket

Oh! Ini adalah untuk rakyat Melaka sahaja atau penduduk Melaka yang bekerja di Melaka atau rakyat negeri luar yang bekerja di Melaka. Buat anak jati Negeri Melaka yang merantau mencari pekerjaan di negeri lain tolonglah jangan gatal-gatal mahu tidur semula selepas Subuh. Sila bersiap segera pergi bekerja okey?

Melaka telah diisyhtiharkan sebagai Bandaraya Melaka Bersejarah pada 15 April 2003. Sempena dengan tarikh 15 April itu setiap tahun Melaka akan bercuti .

Banyak aktiviti atau program yang di adakan sempena sambutan ini. Namun aku bagaikan anak Jati Melaka yang derhaka kerana tidak dapat hadir menyaksikannya. Masalah utama aku ialah, aku tidak berapa suka berada dalam keadaan yang bersesak, ramai orang, bingit dan sewaktu dengannya.

Tapi aku suka gelap. Oleh itu ....

Mari kita krooooHHhh!!

Nota kakitanganku : Ada pameran HOMDEX di MITC Melaka. Siapa mahu beli barangan perabot bolehlah datang. Untuk cuci mata pun okey!





16 kUs-kUs:

nursarah on April 15, 2010 at 7:13 AM said...

best wo cutiiii! hoho

Watierman, rmanbkr on April 15, 2010 at 7:28 AM said...

Salam Dik...Selamat Bercuti...mari kita krooooooh..... sama-sama.......

relevan on April 15, 2010 at 7:37 AM said...

ye ..Selamat hari jadi Melaka..

aNiSa hANg tUaH on April 15, 2010 at 7:58 AM said...

wooohaa
melka cuti ini hari
hhorey!

Tuah Hanani on April 15, 2010 at 8:00 AM said...

selamat bercuti cik ted. selamat menempel taik mata hehehe

infraklia on April 15, 2010 at 8:02 AM said...

selamat bercuti..aku orang melake diperantauan tak pat nak cuti..

sekamar rindu on April 15, 2010 at 8:04 AM said...

salam....kak,

wah...best betul..la....cuti.

a.z.r.i.n.a.03.07 on April 15, 2010 at 8:11 AM said...

anak & cucu orang Melaka boleh sambut jugak tak? hehe..




berjaya jugak ari ni. selalu keluar header jer..

ONE ZABA on April 15, 2010 at 8:58 AM said...

matahari dah tinggi tu.... bangunnnn!!!

~0~ on April 15, 2010 at 8:59 AM said...

wah...lama da aku x g melaka

[s][u][e][h][a][n][n] on April 15, 2010 at 9:03 AM said...

aih kamu bercuti ker??? huh bestnyer tidoo..bila nak datang melaka ni? heeeeeeeee

Solehah on April 15, 2010 at 9:05 AM said...

bestnyaaa..pg td cam x nak mai keje je..isk2..

Dee on April 15, 2010 at 10:19 AM said...

happy birthday to you malacca..cewah..skeaping you..muahaha..

blueCITY® on April 15, 2010 at 10:37 AM said...

hahhaha..

zzzzzzzz

Cutie on April 16, 2010 at 1:50 AM said...

parking takde..penat mncari..last2 pulang dgn kekecewaan..:( pameran perobot tu sha da g..besh, sbb boleh baring2 atas katil mewah yg penuh ngan berlian..nk beli tak mampu..hahaha..

@rE-LonG on April 16, 2010 at 10:16 AM said...

kT pn xgi mana2 smalam..dok wat kerisik..haha!!

letih walau ct satu hari..hoho

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting