Saturday, April 24, 2010

BiLa PeriUk BeLanGa cIk tEDi BerLaGa : 'sPagHeTTi' aPa yanG aDa...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:00 AM
Photobucket

Okey! Tolong jangan tanya resepi. Ini resepi namanya 'Spaghetti Apa Yang Ada.'

Maksudnya di sini main campak-sahaja. Memang tidak sedap walaupun 500grm spaghetti yang di rebus licin! Ekekekeke...

Tiada daging cincang.Yang ada nugget ayam, bebola ikan dan sayuran serta anjing panas !Erk! Sebut 'hot dog' lebih sopan! Gila aku makan anjing!!!!

Aktiviti hari ini. 

-Aktiviti pertama adalah rahsia. Ha ha ha. Entah apa-apa.
- Hadir jemputan Majlis Perkahwinan Blogger @re_long di Bachang, Melaka.
- Hadir Majlis Doa selamat sepupu aku yang di adakan di Dewan OUM dekat dengan Masjid Al-Azim.

Petang acara kuak lentang! He he he he...

Nota kakitanganku : Siapa yang mahu belanja makan beritahu! Ekekekeke..



12 kUs-kUs:

Faarihin on April 24, 2010 at 8:10 AM said...

cikkk tediiiiii blanje la sy..
sy de kat mlk ni.. hehehe.. (^__^)

atty's on April 24, 2010 at 9:07 AM said...

jom kita banjer...ekekekeke..rajin gak tedi masak

Wanita Mutalib on April 24, 2010 at 9:21 AM said...

bestnya spaghetiiiiii..
sambut besday yaaa :)

Whoopz on April 24, 2010 at 9:35 AM said...

Selamat ari lahir tedi.. :)

Wanie-san on April 24, 2010 at 10:09 AM said...

xkisah la sodap idak..
NAK JUGAK!!

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on April 24, 2010 at 10:58 AM said...

meh aku belanja kat SR dengan syarat ko dtang Jinjnag
heheh
serious!

miloicekaw1119 on April 24, 2010 at 11:39 AM said...

tiba-tiba je lapar...

~LP Lum~ on April 24, 2010 at 11:51 AM said...

salam tedi~

WAH2... mcm best aje aku tgk..... lapar ar plak~

Frodo Baggins on April 24, 2010 at 12:01 PM said...

>>___<<

owh sila belanja wa ..
hahahaha
hot dog mmg hawttt!
ngahahhaha~~

Miss ... on April 24, 2010 at 12:42 PM said...

nak try wat hahaha :P

[z@ck] on April 24, 2010 at 2:07 PM said...

asal ada kuah spagheti and bolognaise pun dah cukup =)

e.t.t.y on April 24, 2010 at 4:01 PM said...

woot woot, tiba tiba rasa macam lama je tak masak spagetik! jap g nk try lah.
anw, a'ah kek tu kita yg buat. nk order? hehe.

eh, birthday u ke tedi???

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting