Wednesday, April 07, 2010

Ini Dak KimO. KucInG yanG akU HanTar Ke KeLas TaekwanDo.Dia aDa TaLi PinGGanG HiTam. SiLa PerCaya Dan siLa TakuT!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:30 AM
Photobucket

BweeeKk Makcik Kucing!! Relekslah makcik. Saya baru tunjuk sedikit dari 'skill' yang saya belajar! Itu pun sudah kecoh!

Photobucket

Hik Hik Hik! 'Sorry' Makcik! Saya terketawa! 'Ter'. Tidak sengaja maksudnya! Saya baru gertak sedikit saja, dia sudah terberak! Bukan salah saya!

akulah hero dalam 'entry' Makcik Kucing semalam!

Maaflah Makcik Kucing, Bos aku tidak dapat menurut perintah kamu untuk mengurung aku. Nasihat Bos aku, dia suruh kau hantar Si Bulu Kembang itu masuk kelas Silat bukan kelas Ballet!!

Ekekekekekeke...





14 kUs-kUs:

Hazzy Ishak on April 7, 2010 at 8:00 AM said...

terus teringat kucing kat umah
huhu

Watierman, rmanbkr on April 7, 2010 at 8:01 AM said...

Wah Dak Kimo....dah macam jaguh jalanan.....jaga Bos dah la...ni habis pengunjung Blog...disakatnya....yang terberak tu ada yang cicir tak???

baincardin on April 7, 2010 at 8:01 AM said...

Jom selamatkan harimau! ^_^

blueCITY® on April 7, 2010 at 8:04 AM said...

wakakakka..
dak kimo...

tedi leh tanya?
naper nama dia kimo?
lallala

tunbegia on April 7, 2010 at 8:19 AM said...

sungguh comel menjilat jari,

salamm,

kella on April 7, 2010 at 8:38 AM said...

hahahha.. sampai terberak dibuatnya!
bagus-bagus.. kot kucing makcik tu tahu sumo aje kot.. tu pasal tak lincah! hehe

kella on April 7, 2010 at 8:38 AM said...

hahahha.. sampai terberak dibuatnya!
bagus-bagus.. kot kucing makcik tu tahu sumo aje kot.. tu pasal tak lincah! hehe

Softtouch [Hanim] on April 7, 2010 at 9:15 AM said...

kesian kucing tu..yelah kan mana boleh kurung kucing..kalu kucing parsi tu oklah nk kurung..betul ckp tedi kucing kampung mana boleh kurung..muka dak kimo pun leh tau dia mcm gangster...he he he

umi_e on April 7, 2010 at 9:25 AM said...

salam... tergelak dengan komen akhir dak kimo :P

* Mahzuz pun nak kena hantar kelas karatedo lah ... kareta+takewando hehehehe *

Snowwhite Zone on April 7, 2010 at 9:46 AM said...

bagus dak kimo ni... lps ni msk kelas judo, kelas memasak.. biarlah versatail ye..

Yunus Badawi on April 7, 2010 at 9:50 AM said...

kucing ada black belt, tuannya ada talipinggang warna apa pula?

syaf on April 7, 2010 at 10:05 AM said...

apsal kucing kaw ketawe cam 2?? cam haram..rase nk terajang jerk...kekekek

norliza_osman on April 7, 2010 at 11:40 AM said...

comel je dak kimo.. tu kategori KKU dah tali pinggang hitam..kire best la tu.. hehehe..baru makcik tu sedar..bukan kite yang suruh die pegi.. die ade kaki sendiri.. nak buat cam ne..

Miss ... on April 7, 2010 at 1:11 PM said...

mmg otai dak kimo ni hahaha

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting