Tuesday, April 27, 2010

GamBar 18sx : BiLa Lan PeT PeT TerLeBiH GuraU, si manGsa TerIma DenGan PasraH...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 4:00 PM
Photobucket

Apa yang di lakukan oleh Lan Pet Pet terhadap Wangi penyanyi The Fabulos Cat ini? Jawapannya ada pada gambar di bawah.

Jika dia bukan seorang artis yang terkenal, pasti tiada siapa yang mahu peduli tentang apa yang ingin dia lakukan. Tiada siapa yang mahu endah dan tiada siapa mahu menyebar gambarnya dari emel ke emel.

Mungkin juga kerana dia seorang artis, artis yang suam-suam kuku, dia perlu perhatian lebih. Perlu sesuatu supaya peminat tidak lupa akan dia.

Gambar ini bagi aku tidak begitu lucah. Tetapi lawak lebih. Bagaimana dia boleh terfikir untuk bergambar sedemikian? Bila melawak tidak kira tempat, tidak kira dengan siapa dan terlalu teruja melawak di depan kamera, inilah natijahnya. Spontan.

Tetapi akhirnya menjadi mangsa keadaan. Gambar tersebar dari emel ke emel dengan tajuk yang panas. Tetapi gambar tidak sepanas yang di gembar gemburkan. Ramailah yang rasa tertipu kan?

Photobucket

Kamu pula janganlah berharapkan yang Lan Pet Pet ini bertindak lebih dari meletakkan dua biji limau mandarin tersebut.

Nota kakitanganku : Suka makan P.A.P.A.Y.A





31 kUs-kUs:

embun d tengah malam on April 27, 2010 at 1:32 PM said...

hahhahha..mcm2 hal

FarhanaDr on April 27, 2010 at 1:34 PM said...

Woot woot.. Bila dicoverkan begitu pembaca pasti tertanya-tanya apa di sebalik yang dicensored itew.. Ahaks..

NahDaTuLIzaH on April 27, 2010 at 1:38 PM said...

Hahaha..memang bijak cik tedi kite nih..sangat suspen bile tgk 1st pic tuh..huhuhu

otak ketat on April 27, 2010 at 1:39 PM said...

hahaha. igtkn dia g gentel si wangi punya tuttttt. kah kah kah.

Adlina Husaini on April 27, 2010 at 1:41 PM said...

hehe kita pun terpikir mcm otak ketat tu =D

Adlina Husaini on April 27, 2010 at 1:41 PM said...

hehe kita pun terpikir mcm otak ketat tu =D

~LP Lum~ on April 27, 2010 at 1:42 PM said...

tu ar bahana xpikir pjang dan igt smua bnda blh jd bahan lawak..

huda on April 27, 2010 at 1:43 PM said...

seb bek otak aku masih positve
hehew~

SiTi on April 27, 2010 at 1:43 PM said...

SaLaM mEnZiAraH...hUIS muLa² igtkan dia wat pe laaa..huhuhu

atty's on April 27, 2010 at 1:46 PM said...

nasib ..tak pk bukan2..hehehehe

AiZ on April 27, 2010 at 1:50 PM said...

haha... lan... ape nak jadi... kuningnye otak... hiaks...



komen entry i juga ye.. klik laju-laju link nih >>BLOGGER-BLOGGER YANG SUSAH DAPAT DAN BAGI KOMEN!! YEEHA!! MARI SAYA TUNJUKKAN CARANYA..



Kyuubi_85 on April 27, 2010 at 1:57 PM said...

haha. mcm2 la diorang ni.

white rose on April 27, 2010 at 1:58 PM said...

hahaha...

lawak sambil agak2 lusyah kit...

BaziLah @ buzZy (^0^) on April 27, 2010 at 1:59 PM said...

aish..byk lg pose laen boleh wat..

soffya cik bulan on April 27, 2010 at 2:03 PM said...

setju ngn bazilah...byk lg pose lain bleh wt...tp da dia suka yg itu juga.nk baut cmne...hohohoho

Che' Pit on April 27, 2010 at 2:07 PM said...

ngeh ngeh ngeh.. tapi lebih baik kalau dia tak buat mcm tu kan..

Dee on April 27, 2010 at 2:08 PM said...

tgk gambar mula2 saspen je..

makdara terdiva on April 27, 2010 at 2:14 PM said...

dahsattnye..haha!!

satu lagi lawak picisan.. :P

i suka pisang..nyum3x

ONE ZABA on April 27, 2010 at 2:20 PM said...

aku pulak suka B.A.N.A.N.A

LiNda on April 27, 2010 at 2:24 PM said...

Saya gelak gile lawak Lan Pet-Pet ...

and

lawak ONE !


wakakakaa

BuNnY pUrPlE on April 27, 2010 at 2:26 PM said...

uishh pe yg lan pet pet wat tue..aduhh hhehee gatal ek

Ieda Al-Habsyi on April 27, 2010 at 2:30 PM said...

wakakakaa!!! tedi jgn buat cam lan petpet tu tau, hhuhuhu!! :)

Hazzy Ishak on April 27, 2010 at 2:43 PM said...

berpeluh aku tgk gmbar pertama
ha ha ha

sueanne on April 27, 2010 at 3:01 PM said...

euwwwwww...lawak tak kena tempat..aduhhh

[s][u][e][h][a][n][n] on April 27, 2010 at 3:16 PM said...

kah kah kah..ingatkan apa la yang si Lan ni buat :p

Ms.Independant on April 27, 2010 at 3:49 PM said...

mmg saspen td! ;)

nasikputeh on April 27, 2010 at 4:31 PM said...

aih..

limau plak dah..

QuEeN Of 2 Heroes on April 27, 2010 at 4:32 PM said...

haha~ lawak spontan...mungkin lan x berniat ape2...

umi_e on April 27, 2010 at 4:33 PM said...

salam... gambar atas tu memang buat orang terfikir benda yang negatif @ porno :P

* gambar bawah tu - biasa je... :D

hanie@nisya on April 27, 2010 at 5:12 PM said...

ish3... :)

kella on April 28, 2010 at 9:54 AM said...

tedi, kau bikin gempak je seketika otak ku berfikiran, apa nak jadi si lan nih..
oh.. rupanya gambar itu..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting