Thursday, April 29, 2010

KePuTusaN PeMenanG BaGi 'cOnTesT' BiLa Dak ITam BerDiaLoG....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 6:00 PM
Ini yang di tunggu-tunggu!! Maaf atas kelewatan pengumuman!!

Photobucket

Hadiah Tempat Pertama :

Tempat Pertama : Baucer Jusco bernilai RM 60.00 + Baucer TESCO RM 20.00 + 1 Bulan Pengiklanan Blog* + Kad penyertaan + 1 Utas Gelang Unik + 1 Keping Setem Kenangan +Barangan bernilai RM 30.00 + Produk Tupperware (Jaminan Seumur Hidup ) berharga RM 30.00 & Produk Kesihatan Alya bernilai RM 30.00 +Hadiah sampingan** x Seorang pemenang

Pemenangnya ialah : messyremo

Hadiah Tempat Kedua :

Tempat Kedua : Baucer Jusco bernilai RM 40.00 + Baucer TESCO RM 20.00 + Kad penyertaan + 1 Utas Gelang Unik + 1 Keping Setem Kenangan + Barangan Bernilai RM 20.00 +Produk Kesihatan Alya bernilai RM 30.00 + Hadiah sampingan** x Seorang pemenang

Pemenangnya ialah : Raihan


Hadiah Tempat Ketiga

Tempat Ketiga : Baucer Jusco bernilai RM 40.00 + Kad penyertaan + 1 Utas Gelang Unik+ 1 Keping Setem Kenangan + Barangan bernilai RM 10.00 + Keronsang bernilai RM 15.00 + Hadiah sampingan x Seorang pemenang

Pemenangnya ialah : Biru


Hadiah saguhati :

Saguhati : Baucer Jusco bernilai RM 10.00 + Kad penyertaan + 1 Keping Setem Kenangan + Hadiah sampingan** x 3 orang pemenang

Pemenangnya ialah :
-kWatie -awekninja -Bellarosa -makdaraterdiva -dewichenta

Untuk pemenang hadiah saguhati ada 3 orang mempunyai markah yang sama. Jadi aku ambil juga ketiga-tiganya. Jadi salah seorang daripada mereka akan dapat tunai RM 10.00 sebabnya baucer sudah habis. Ekekekeke..

-Setiap penyertaan ( semua peserta ) akan mendapat sekeping kad penyertaan sebagai tanda penghargaan.

Terima kasih kepada semua peserta. Menang dan kalah adat pertandingan okey? InsyaAllah, jika aku adakan 'contest' lagi kamu boleh turut serta lagi.

Kepada semua pemenang dan semua peserta sila emelkan nama dan alamat ke mylosermind@yahoo.com seberapa segera yang boleh. Wah gitu! Macam paksakan? Ha ha ha... Yelah, sebelum Pos Malaysia naikkan harga setem. Ekekekekke...

Di ingatkan sekali lagi aku tidak terlibat dengan pemberian markah. Harap maklum. Tiada kroni-kroni okey? Baca perihal juri di sini.

Nota kakitanganku : Alhamdulillah. Selesai. Masuk bab pos hadiah pula.





31 kUs-kUs:

Tuah on April 29, 2010 at 4:03 PM said...

tahniah kepada yg menang.
kepada yg kurang berjaya, cuba lagi masa cik ted buat contest kemudian2 nanti...

kalah bukan bererti kalah kan...

DramaQueen on April 29, 2010 at 4:03 PM said...

T_T tahniah dak omar.. aku pengalah..

myQza on April 29, 2010 at 4:04 PM said...

dak iza : Sila pau dak omar sejenis dua hadiah!!

norliza_osman on April 29, 2010 at 4:06 PM said...

haha.. best saper yang menang.. yang kalah next time la try lain..

myQza on April 29, 2010 at 4:07 PM said...

liza : emel errorlah. tadi nak hantar keputusan pemenang. kene reject lak :)

Yunus Badawi on April 29, 2010 at 4:19 PM said...

Tahniah kpd semua pemenang.

Hebatlah hadiah ko. Rugi aku tak masuk huhuhu

kella on April 29, 2010 at 4:23 PM said...

tahniah korang yang menang! memang meletop pon diorang punya entry..
selayaknya..
tahniah sekali lagi!
walaupun kalah aku nak masuk lagi kalau kau buat contest tau tedi! hehehe..

mama affan on April 29, 2010 at 4:24 PM said...

tahniah kpd pmng...

sori tedi x sempat join..

kella on April 29, 2010 at 4:25 PM said...

tedi, aku ada mengetag kamu barang satu dua,

Ms.Lilies on April 29, 2010 at 4:27 PM said...

aku tukang clap!clap!clap!....
:D

Unknown on April 29, 2010 at 4:28 PM said...

TAHNIAH
TAHNIAH
TAHNIAH

kepada semua pemenang... :)

ps : ted, aku dah email apa yg ko mtk.. sbb aku sgt2 bz skang so aku email awal2... :p

[s][u][e][h][a][n][n] on April 29, 2010 at 4:31 PM said...

wah tahniah2 pada yang menang :) aku x join wei sori...hihihihi x kretip macam ko :p

Anonymous said...

wahhh..rase nak pitam menang contest ni..walaupun saguhati..pes taim tuhhh!!!

timakasih banyak2 lah wahai encik2/cik2 juri dan tuan blog yg buat contest ni... :)

jap lagi i send email tu..

Hazzy Ishak on April 29, 2010 at 4:43 PM said...

kecewa ni...
huhu


tahniah semua

nurulayuni on April 29, 2010 at 4:51 PM said...

slm..
tahniah pada yg menang..wahh best tu hadiahnye
pada yg tk menang..(xmo sbut kalah..hhehhe sbb sy antarannya) tahniah gak tau, sbb kite pom dpt hadiah gak..hehe hadiah penyertaan..tmpt len tk da tau..tmpt tedi je adooo
n..thanks to tediiii..

bylindakitchen on April 29, 2010 at 4:54 PM said...

tahniah kepada semua pemenang.
bestnya dapat adiah dan setem tue.
hihihih.
yang kalah ..mungkin takde rezeki.
kita usaha lagie yer nantie.
chaiyok..chaiyok.

Unknown on April 29, 2010 at 5:01 PM said...

tahniah!

fara on April 29, 2010 at 5:07 PM said...

Tahniah sume pemenang! :)

nIsYa on April 29, 2010 at 5:08 PM said...

congratulation!!!!!! :)

My A,B,C,D...... on April 29, 2010 at 5:22 PM said...

tahniah kepada semua pemenang...wahhh mewah sungguh hadian tu ek.

al-mankaraqi on April 29, 2010 at 5:29 PM said...

salam ziarah!

tahniah kepada yg menang..........kejelesan melandai diri ini....

CITY® on April 29, 2010 at 5:33 PM said...

salam...
haaaaaaaaaaaaaaaaaa...














uh



uh



ya ke ni?




cam tak caya jerk




kuikui...






alhamdulillah...








terima kasih...
cam tak caya jerk


ekekkek...


malu kita

dpt no 3 ye?


eh ya ke?


huawwwwwwwwwwwwaaaaaaaaa

CITY® on April 29, 2010 at 5:36 PM said...

eh eh,

kena wat ucapan ker?




ok
ok


sambil lambai2 aznil kat korang semua ya:



saya oh saya biru
tak percaya saya boleh menang walo tempat ke 3,
saya nak ucapakan terima kasih pada penganjur dak tedi,
para penaja2 dan terima kasih pada para juri2 yg sudi memilih dialog ku itu. ini yg buat den bersemangat utk masuk kontest lagi,
hahhahah..


opsss...
bangga la puleks,
ekekkek...

messyremo on April 29, 2010 at 6:24 PM said...

yehaaaaaaaaaaaa......
Alhamdulillah..
syukur2...

aku cm tak caye je..
sbb dah la ramai yg join...
sume power2 lak tu...
hehe~~~

mekaseh tedi..
mekaseh juri2..
ibu bapa yg byk mnyokong saya..
adik2 saya...
peminat2 sy...wakaka(bajet artis..)


ape2 pun time kasih utk semua...=)
trutama kat kak GG..
sbb inform aku mase aku tgh keje td..hehe

Anisa on April 29, 2010 at 6:24 PM said...

tahiah kepada pemenang :)

attyfir on April 29, 2010 at 6:33 PM said...

tahniah pd pemenang..

Anonymous said...

tahniah!!!

CITY® on April 29, 2010 at 7:18 PM said...

ucapan ku disini ya,

http://bluevirgolady.blogspot.com/2010/04/biru-menang-moto.html

hehehhehe...

Unknown on April 30, 2010 at 1:15 AM said...

tedi!!!!

aku menang dowh!!! tq tedi... syg ko.. nsib baik aku x melompat smbil terjerit2... kalo tak mahu mak aku hntar aku pegi tnjung rmbbutan mlm ni.. haha... thanks weyhh.... adeeii gmbra giler..

alhamdulillah...

♥S@R@♥ on April 30, 2010 at 10:13 AM said...

tahniah kat semua pemenang ;)

Relevan on April 30, 2010 at 11:02 AM said...

Tahniah kepada pemenang2..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting