Monday, April 19, 2010

Ini BuDak Yang GanTikan aKu Masa akU TiDak HaDir Ke PeJabaT SeLama TiGa HarI MinGGu LePas...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:59 AM
Photobucket

"Okey Mak Lang! Untuk gaji semua sudah siap. Jangan risau!!"

Photobucket

"Mesin Taip ini terlalu tinggi untuk saya. Tapi tidak mengapa. Usaha tangga kejayaan! Eh! Macam mana nak masukkan kertas? Jangan lupa gaji saya pula okey? Saya sudah siapkan semuanya. Siapa-siapa perlukan khidmat kerani sambilan, jangan malu jangan segan hubungi saya. Harga boleh runding. He he he he..."


Nota kakitanganku : Bawa dia masa hari Sukan. Bukan dia berminat tengok sukan, minat mahu buat kerja pejabat 'pulekkkk'.




13 kUs-kUs:

embun d tengah malam on April 19, 2010 at 11:56 AM said...

confirm keje siap cepat..hahahha

m.q on April 19, 2010 at 12:18 PM said...

pekerja berwawasan ni
syabas syabas

ashie023 on April 19, 2010 at 12:32 PM said...

eh apakah???mengira gaji???whahhaha...heppppp x tahan nak gelak....

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on April 19, 2010 at 1:07 PM said...

len kali ko ajak fatin sekali. mesti fatin sgt sangat kat ko hehehe

nj on April 19, 2010 at 1:14 PM said...

sitedi...
budak-budak memang suka buat kerja orang dewasa....gamaknya seronok...hehehe...

farra8979 on April 19, 2010 at 1:34 PM said...

ala, tomei nye dia... kecik2 lg dh rajin...

kella on April 19, 2010 at 1:42 PM said...

hehehehe.. bagus2 dah ada tokoh2 pekerja cemerlang..

makdara terdiva on April 19, 2010 at 2:07 PM said...

ala tedi..nape x view dr depan..pasti nampak kekusyukannye membuat keje..haha!

norliza_osman on April 19, 2010 at 2:26 PM said...

hehe.. mesti kerja beres cepat ni.. kiut je awek ni..

@rE-LonG on April 19, 2010 at 2:53 PM said...

Bagus..geram kT tgOk pkerja tu..haha!!

Ms.Independant on April 19, 2010 at 4:20 PM said...

comelnyeeee!!!
meh tulun akak plak meh!!!

:P

Nazz@Purple on April 19, 2010 at 4:45 PM said...

bleh ganti nazz jgk kalo tak dtg keje nie..

Miss ... on April 19, 2010 at 5:53 PM said...

haha ada bkt keje opis dak nih ekeke

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting