Monday, April 26, 2010

kEPuTusaN 'cOnTesT' masIh BeLum DaPaT Di UmumkaN!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:09 PM
Perhatian kepada semua peserta, keputusan 'contest' masih belum dapat di umumkan hari ini kerana ada lagi juri yang belum berkesempatan untuk memberi markah.

Harap bersabar.

Segala kesulitan amat di kesali!

Terima kasih.






11 kUs-kUs:

hans on April 26, 2010 at 12:26 PM said...

adoi....baru nak melonjak riang
mungkin sebab den menang la tu tak nak umum hari nih
thanks pada juri2 kerana sudi pilih den jadi pemenang yer
hahahaha

hanie@nisya on April 26, 2010 at 12:33 PM said...

hehe sabo2 wahai smue peserta :)

makdara terdiva on April 26, 2010 at 12:46 PM said...

ni mesti cik tedi pening kepala..meh cni sapu sikit tiger balm makdiva..haha!

Hazzy Ishak on April 26, 2010 at 12:49 PM said...

tak sabar dah...

kella on April 26, 2010 at 1:28 PM said...

alah tedi... untuk mencari yang terbaik harus la lame kan.. takpe.. take your time.. :)

embun d tengah malam on April 26, 2010 at 1:53 PM said...

baiklah..hahhaa..mcm i masuk pulak..gud luck for all yg join

Ms.Independant on April 26, 2010 at 3:01 PM said...

takpe2...
take ur time...

:)

relevan on April 26, 2010 at 3:38 PM said...

Sedang bersabar menunggu nih.. ? bagi lah kawan masuk Contest.. hehe!

Misz Pinkie Winkie on April 26, 2010 at 5:11 PM said...

tedi..
rasa-rasa ada nharapan tak?
huhuhu..tak malu jerk tanya.

umi_e on April 27, 2010 at 12:01 AM said...

Salam... kak e tak sempat postkan sebab masalah dengan PC dan internet... tak ada rezeki tapi tetapi beri sokongan!

* si Baby kak e ikut dalam contest tu...

GiGGLe GaL on April 27, 2010 at 5:42 PM said...

mesej ni bukan untuk ko tau ted... tapi untuk dak itam...

dak itam,
tolong btaw bos ko... aku da tak sabar nak dapat adiah neh... kalau ko rajin, tolong la bodek bos ko..kasi la aku menang... nanti aku belanja ko makan friskies sekilo.. ok dak itam! set yek.. ko harus jalankan kerja lebih masa ni untuk aku...



ted,
sure mata ko bebulu-bulu baca...wakakakka..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting