Saturday, April 24, 2010

Kamu PernaH TiDak, DaTanG kE BLoGnYa, BerI KomeN Dan BeramaH mesRa seHinGGa samPai saTu MasA JanTinanYa bUkan sePerTi aPa yanG KamU SanGka??

cOrat cOret Oleh : myQza pada 5:30 PM
Okey! Jika dia tidak menang 'captured' nombor semalam, pasti sampai ke sudah aku menganggap jantinanya adalah perempuan. Besar hikmahnya aku menukar nombor di saat-saat akhir.
Maafkan aku kawan.
Fizan dari ayukiblackcomeldora telah berjaya memenangi'captured' nombor 060244. 

Nama blog beliau di ambil sempena dengan nama kucing-kucing peliharaannya.

ayuki
black
comel
dora

atau 'Me and My A,B,C,D... '

Unikkan? Walaupun kini sudah bertambah E,F,G,H,I. Eh! Betul ke? Tapi belum ada nama sebenarkan?

Sebelum ini aku 'mati-mati' ingatkan dia perempuan. Bila dia menang, aku minta nama dan alamat, 'terkezut' di buatnya sebab nama dia ada Mohd. 'Kemudian aku terus tanya 'Kau ni lelaki ke?'

Ha ha ha ha..

Cenderhati akan di poskan sedikit masa lagi.

Moralnya di sini. Jangan buat andaian sendiri. Malu bertanya sesat jalan. 

Nota kakitanganku : Nama saya sItEDi. Saya seorang perempuan. Cikgu Ayu, jangan mengurat saya! He he he he..




13 kUs-kUs:

ciK LyndaWawa igUana on April 24, 2010 at 3:47 PM said...

hadiah untuk aku jugak..aku rajin g blog ko..tp tak penah dapat cabutan bertuah.....wakaka....macam bertuah sangat..bah..sila tolong aku..huhuhu=)

FarhanaDr on April 24, 2010 at 3:51 PM said...

Hahahahaha.. Aku penah melaluinya dengan sorang kawan blog aku..

Dia penah cite ade sorang mamat ni slalu arr mesra2 dengan dia dengan komen yang ala-ala mesra laa.. Tapi bila lelaki tu dpat tau jek kawan blog aku tu lelaki, terus dia dah tak komen daaa.. Adeh.. Lawak plak aku dengar..

hanie@nisya on April 24, 2010 at 3:55 PM said...

hehehehe... betol2 malu bertanye, sesat jantina :)

ikan emas on April 24, 2010 at 3:55 PM said...

hehehe...
lepas ni buat contest bbyk..

miloicekaw1119 on April 24, 2010 at 4:00 PM said...

hahahahhahaha..
alamak bhaya la camtu ek..

Muhammad Adam Rayyan on April 24, 2010 at 4:50 PM said...

adam rayyan juga seorang lelaki kiyut. si tedi silakan mengorat adam hari-hari terima kaseyy!

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr on April 24, 2010 at 5:02 PM said...

wakaka....

mmg salah phm cenggini slalu terjadi kan?

hehe

||| PöJìé PööH ||| on April 24, 2010 at 5:11 PM said...

Pojie selalu xde rezeki wehh!
ehhh Tedi, jap³..

HAPPY BIRTHDAY TO YOU!
HAPPY BIRTHDAY TO YOU!
HAPPY BIRTHDAY TO TEDI!
HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!!

Amacam??

LiNda on April 24, 2010 at 5:40 PM said...

Mesti encem !

hahaha

embun d tengah malam on April 24, 2010 at 5:49 PM said...

nama saya hafiz..saya lelaki sejati..hahahahha

Mr.Homosapiensz on April 24, 2010 at 7:10 PM said...

hahhaha!
i ada Mr.Homosapiensz....sudah jelas jantinanya....haha

happy birtday ^__^

My A,B,C,D...... on April 24, 2010 at 8:17 PM said...

OoOoOoOo...korang mengumpat aku ek....patutlah tersedak2 aku tadi..

hehehehehe

makdara terdiva on April 26, 2010 at 12:48 PM said...

yolah!..hakak pong konpius gak name ko ni Tedi mase mula2....ingat ko lelaki melayu terakhir..haha!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting