Thursday, April 29, 2010

KucInG Di BeLiT ULar Sawa : AirMaTa Deras mEnGaLir MeLiHaT Dia MeMeLuk eraT KucInG YanG SuDah TiDak BernyAwA. MasyaAllah...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:26 PM
Photobucket

Aku tidak sekuat Papa Meow untuk papar 'entry' itu. Aku juga tidak sekuat etty untuk papar semula.

Aku buka. Aku tidak mahu baca satu-satu. Aku selak laju-laju. Airmata sudah turun.

MasyaAllah....

Syahdu betul bila tengok Si Tuan Kurus memeluk erat kucingnya yang sudah tidak bernyawa. Memeluk erat kucingnya yang sudah patah riuk dan di penuhi darah! Ya Allah. Hibanya hati.

Si Kuning itu mati di belit ular sawa. Apalah dayanya seekor kucing yang kecil kudratnya berbanding seekor ular sawa yang gagah!

'Entry' dan gambar sepenuhnya kamu boleh baca di blog PapaMeow!

Rehat dengan tenang Si Kuning...

Nota kakitanganku : Allah Maha Mengetahui....





13 kUs-kUs:

aNiSa hANg tUaH on April 29, 2010 at 7:44 PM said...

sayang betul tuannya pd si kuning
ya.ya
Allah yg mengetahui segalanya

maiyah on April 29, 2010 at 7:48 PM said...

kuning akan tenang..

e.t.t.y on April 29, 2010 at 8:00 PM said...

haaa, nangis untuk kali berapa tak tahulah!

umi_e on April 29, 2010 at 8:34 PM said...

Salam... sedih sungguh! Dapat rasakan hiba tuan kurus...

kak Erna on April 29, 2010 at 8:37 PM said...

salam tedi..akak kagum betul dengan orang yang penyayang ni..allah kurniakan hati yang lembut..penyayang..

Kak anie on April 29, 2010 at 8:46 PM said...

Alahai...sedihnya tgk Tuan kucing tu memeluk kucingnya yang dah tak bernyawa....sedih...

embun d tengah malam on April 29, 2010 at 8:56 PM said...

dah tengok dah..

kesiannya..so sad..

sonata anak kancil on April 29, 2010 at 9:45 PM said...

dah baca jugak....sesungguhnya sikucing juga makhlok Allah swt...sedih....sy pun pernah mengalami kucing mati atas pangku kerana tak sempat diselamatkan kerana kena langgar

eLQirani BizZ on April 30, 2010 at 8:51 AM said...

ajal kucing tuan kurus suda sampai,,,

bukan senang nk cari insan pnyayang macam tuan kurus..

mudah2an tuan kurus tabah dalam segalanya,,

kami doakan yang terbaik buat tuan kurus..

[s][u][e][h][a][n][n] on April 30, 2010 at 9:09 AM said...

aku pun dah tgk...sedih..tgk cepat2 n cepat2 tutup...x nak nangis wawawawawawa

♥S@R@♥ on April 30, 2010 at 10:14 AM said...

sedihnyeee..sob..sob..xtau nak kata apa..

Papa meow on May 1, 2010 at 12:16 AM said...

Salam ziarah huu...

meow2 pn cyg tuan kurus.

Papa meow pn x sanggup tgk dia nanges. Cepat2 lari.

Dara lapok on May 5, 2010 at 10:37 AM said...

kesian..
semoga kucing tu sentiasa gembire di syurga..
huhuhu.. (T^T)

jgn sedih2 ek..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting