Wednesday, April 14, 2010

PerTanDinGan KuciNG Di MeLaKa MaLL, MeLaka SeMPeNa SamBuTan Hari BanDaRaya MeLaKa BerseJarah. Dak KiMo ToLOnG JanGaN PeRasaN!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:27 PM
Sumber ini di ambil dari blog kawan-kawan dan dari kitten.com.my.

Satu Pertandingan Kucing akan di adakan di Melaka Mall, Melaka bersempena dengan Perayaan Hari Bandaraya Melaka Bersejarah.Pertandingan akan di adakan pada 18 hb April 2010 jam 9.00 pagi!

Sesiapa yang berminat boleh menghubungi Pak Khalid di talian 012-2200982 untuk pertanyaan lanjut.

InsyaAllah aku akan hadir untuk memberi sokongan. Jumpa di sana.. :)



Photobucket

Dak Kimo : Bos! Kau rasa aku layak masuk tak?

Photobucket

Aku : Bukan saja peringkat negeri, peringkat kampung pun kau belum tentu layak dak Kimo oooiii! Kalau peringkat solok** mungkin lah kot!! Ha ha ha ha..

Dak Kimo : Kau memang keji Bos!!

Nota kakitanganku : Kalau mahu cepat terlelap sila tiru posisi tidur begini. Sekian!
** solok = lebih kecil dari kampung





21 kUs-kUs:

embun d tengah malam on April 14, 2010 at 1:32 PM said...

posisi tidur mcm seperti kucing aku juga,,,hehhehehe

Azuan on April 14, 2010 at 1:34 PM said...

haritue ada buat d ukm~

solok tue apa~

MyaFiza on April 14, 2010 at 1:36 PM said...

baru nak tanya. azuan dah tanya..
huhu.. solok tu apa?

LiNda on April 14, 2010 at 1:39 PM said...

Dak Kimo .. posing ko tak maut lagi !

tEDI,

Kesian emak saya menanggis sepanjang malam sbb kucing kesayangan dia kena pukul . Berdarah-darah, macam nak pecah kepala . Doc kata.. 50-50 nasib dia .

Saya benci manusia yang kejam !

nursarah on April 14, 2010 at 1:51 PM said...

UNDI dak kimo lah! hehehe

Miss ... on April 14, 2010 at 1:53 PM said...

haha sian dak kimo hehe

[z@ck] on April 14, 2010 at 2:05 PM said...

wah..vote for Dak Kimo!

Tuah Hanani on April 14, 2010 at 2:06 PM said...

Cik Linda: teruknya org yg buat kucing tu mcm tu. mudah2an dia akan sedar dgn kesilapan dia menyeksa binatang kesayangan nabi ni...

CIK TED: bila tarikh pertandingan tu ye???

Hazzy Ishak on April 14, 2010 at 2:07 PM said...

kesian harapan dak kimo nak popular

blueCITY® on April 14, 2010 at 2:08 PM said...

TEDI,

masuk la wei
ajak dak kimo dan itam tuh
caiyok!!!
sure menang nyer
hehheeh...
nak suh kita org jadi pom pom gurl pun leh per?
hahhaha
=p

fikaryna on April 14, 2010 at 2:15 PM said...

bos..ko pandang rendah padaku yeh..huhu..

Misz Pinkie Winkie on April 14, 2010 at 2:53 PM said...

dak kimo.
kamu tetap menang dalam hati kami.

Ms.Lilies on April 14, 2010 at 2:56 PM said...

baekkk punya landing...
hihihi

Watierman, rmanbkr on April 14, 2010 at 2:58 PM said...

Memang keji.....!Bos....jangan lupa untuk kategori KKU..masih punya harapan....Go Dak Kimo Go!!!

Nurhayati on April 14, 2010 at 3:18 PM said...

kimo tido sama ngan style tido kittyku dulu.. hihi

Ejamaria on April 14, 2010 at 3:26 PM said...

dak kimo ckp kat akak tadi, sampai hati boss dia... nnt bila dah senang dia nak pindah umah - pegi umah akak... hahaha

Liliyuli on April 14, 2010 at 3:41 PM said...

18 april? alaaaa..sy tak balik kg la..kalau tak leh sy jumpa tedi..ehee

mamai on April 14, 2010 at 3:42 PM said...

alahai kimo seksi sungguh kamu tido

cikgu isza on April 14, 2010 at 3:50 PM said...

kucing2...
saya selalu merenung dari jauh :(

Mohamad Faizal on April 14, 2010 at 4:37 PM said...

mama aku tak pergi kot kalau show luar kl. takpe aku sewakanla sang juara aku kat kau untuk masuk bertanding hee hee

kella on April 14, 2010 at 4:39 PM said...

hahaha.. kamu ni tedi! asyik buat aku gelak ngan entry kamu yg bersahaja nih! hihihi..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting