Tuesday, April 27, 2010

'PerKeLahan' DenGan anGka-anGka BoLeh BuaT akU TerTiDur....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:30 AM
Photobucket

Wah! Bajet macam banyak sangat mahu di bawa ke bengkel. Aku malas mahu masuk dalam kotak. Sumbat selagi boleh dalam beg kewangan biru itu! Ha ha ha ha.. Ini semua kes malas mahu angkat ulang alik. Sayang betul aku pada lemak badan ini kan?

Hari ini dari 8.30 pagi hingga 5.00 petang aku akan 'berkelah' di PPD Jasin sebab ada Bengkel Pemantauan Kewangan dan Akauan Sekolah. Kiranya macam Jurulatih Utama Kewagan (JU) akan menyemak kerja-kerja kewangan dan akaun kami dan menegur serta membetulkan jika ada kesilapan. Ini dapat mengurangkan kesilapan atau teguran-teguran yang lebih serius jika tiba masanya untuk Audit Sekolah mengaudit nanti.

Jadi 'entry' seterusnya akan di papar secara automatik. Terima kasih jika kamu sudi singgah dan membaca.

Nota kakitanganku : Kalkulator jangan lupa ya?





11 kUs-kUs:

Pensel Kontot on April 27, 2010 at 7:36 AM said...

wah.....
kerja..jgn x keje

Ejamaria on April 27, 2010 at 7:46 AM said...

keje ke berkelah ni? .... hehehe

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ on April 27, 2010 at 7:49 AM said...

comey helo kiti kat dalam kete itu hehehehe

larra on April 27, 2010 at 7:55 AM said...

selamat pegi dan selamat balek..

zns on April 27, 2010 at 8:14 AM said...

haha..kantoi....cik tedi minat hello kitty..pink lagi tuh...selamat belajar...

aNiSa hANg tUaH on April 27, 2010 at 8:35 AM said...

okei kak tedi
jgn lupe bawak kalkulator
:)

Misz Pinkie Winkie on April 27, 2010 at 10:01 AM said...

wahh..cik tedi mahu ke bengkel.
lin pon ada kursus kat sinie.
tapie selang seli.
hhehhe

Katak Ijau on April 27, 2010 at 11:29 AM said...

wah...org audit rupenye si tedi nih..
selamat bermain dgn angka2..hehe

~LP Lum~ on April 27, 2010 at 11:38 AM said...

salam tedi~

hehehe.. aku pun xgemar akan angka2 nie.. tapi nak wat mcm mna, aku keje pun menggunakan angka... :p

iva saionji on April 27, 2010 at 12:18 PM said...

seronok jugak sekali-sekala keluar dari kotak asal..hehehe

sueanne on April 27, 2010 at 3:02 PM said...

Selamat berbengkel...heeeeeeeeeeeeee

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting