Tuesday, April 06, 2010

MenGaPa saya MeLarikan DiRi Dari ALUMNI?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:20 AM
Sudah dua bulan lebih berjumpa dengan akaun Alumni sekolah menengah yang pertama di Facebook. Tetapi aku hanya mencuri-curi lihat.

Oh! Budak itu sudah jadi itu. Eh! yang ini sudah jadi ini? Bukankah dulu dia begitu? Wah! Minah kerek ini saiz badannya sudah 3 kali ganda dari yang asal. Eh! Bukan ke dulu dia berpasangan dengan orang itu? Kenapa kahwin dengan orang ini? Wah! Wah! Anak dia sudah 3.

Kakak Joyah ini kahwin juga akhirnya. Eh! Ini ustazah baru. Anak ustaz itu kerja di MAS? Adik itu dulu bukan ke satu dorm dengan aku? Abang itu sudah berisi. Yang ini tiada rupa dia. Wah! Jejaka idaman Malaya sudah kahwin. Eh! Ramai yang berpasangan dengan senior dan junior sendiri. Kakak ini belum kahwin? Amboi! Amboi! AMboi!! Bukan main seksi bergambar? Eh! Mana tudung dia?

Dan macam-macam kesimpulan yang aku buat!

Sampai ke sudah aku tidak tambah alumni itu sebagai sebahagian dari halaman kegemaran.

Mengapa? Kenapa?

Pengasasnya adalah jiran sebelah rumah yang merupakan kakak senior aku juga. Sekian terima kasih! Harap kau tidak berjumpa dan membaca blog aku ini anak Pakcik Arnab!!

Nota kakitanganku : Saya memang suka main nyuruk-nyuruk!!





23 kUs-kUs:

Hazzy Ishak on April 6, 2010 at 10:37 AM said...

ada ada saja lah tedi ni
takut ek

@reLong on April 6, 2010 at 10:41 AM said...

taU dah mU sUka main nyorok2..hihi

[s][u][e][h][a][n][n] on April 6, 2010 at 10:48 AM said...

tedi..tedi..

wanita mutalib on April 6, 2010 at 10:48 AM said...

nak join main nyorok nyorok hee..

nuraarin-life on April 6, 2010 at 10:50 AM said...

saya suka alumni... walaupun nnt pergi tgk anak2 org sahaja..
saya suka alumni.. nnt boleh gossip2 lagi
saya suka alumni..pendek kata saya mmg suka alumni

hysman on April 6, 2010 at 10:53 AM said...

hahahaaa.. gelak dok baca n3 tedi ni weihh..hahaaa.. nape?? takut yer org dok simpulkan ape yg ade dlm benak folowers alumni ttg tedi gak ke??
hehee..

Watierman on April 6, 2010 at 10:57 AM said...

Tedi..Akak juga ada persamaan dengan kamu tentang alumni....I have my reasons.....janji hati tenang!

CITY® on April 6, 2010 at 11:02 AM said...

tedi,
sama la kita
huwaaaaaaaa...
den tak sior nak g reunion or apa2 ni
kuikui..
sebab?
biarlah resia........
lalala

zhrhtoodem on April 6, 2010 at 11:03 AM said...

aku btau jiran ko tedi
hahahahahahaha(gelak jahat)

Softtouch [Hanim] on April 6, 2010 at 11:12 AM said...

sy pun xsuka alumni..nyorok2 gitu..malulah tedi..sy belum bersedia nk join alumni nie..blum berminat lgi...he he he

p i j a h on April 6, 2010 at 11:21 AM said...

hahah.

main nyorok2 a bes.

tapi lepas tu kena gam sombong plak.

grr...

manusia mmg mcm2 kan. haha~

Dee on April 6, 2010 at 11:21 AM said...

hahaha..nyorok eh..

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on April 6, 2010 at 11:50 AM said...

SUKA MEN SURUK2 EH??
AKU PUN SUKA GAK hehehehe

bubble-a on April 6, 2010 at 11:56 AM said...

Thank You for the present!
Special n3 here -> http://bubble-a.blogspot.com/2010/04/i-won-it-thank-you.html

bylindakitchen on April 6, 2010 at 12:03 PM said...

jiran sebelah..jiran sebelh.
carik sampai dapat tau blog tedi..
hahhhaha.dengkii

Hafiz Yusof on April 6, 2010 at 12:05 PM said...

hahahha..jiran jer ker

Unknown on April 6, 2010 at 12:19 PM said...

salam tedi~

hehehe... aku memula pun xnak cmpur psl alumni sek menegah aku.. aku peratikan dr jauh.. tp akhirnya dorg terserempak gak aku... n terpaksa ar menjoinkan diri... :p

Unknown on April 6, 2010 at 12:19 PM said...

hehe lawak lah tedi =D ina sesekali je pegi reunion..kekadang tu macam best tapi selalu cam tak best

ape2 jer on April 6, 2010 at 12:26 PM said...

aku tak ada facebook tp aku pun suka intai2 guna acc adik aku hehe..tgk kwn2 lama..mcm2 jadi..tp aku x nak dorang tau psl aku..biar ilang ditelan masa..aku x nyuruk2 aku delete diri aku dr sejarah org haha

Lucy S. on April 6, 2010 at 1:15 PM said...

"eh! mana tudung dia?" i liiiike :))

nj on April 6, 2010 at 1:24 PM said...

sitedi...
mak aiii...suka 'nyuruk' awak ni...
"berani kerana benar, takut kerana salah..." haaa...apa yang dibuat sampai nak nyuruk tu?? ahakkksss

MyaFiza on April 6, 2010 at 1:34 PM said...

hehehe..tedi main nyuruk2...

white rose on April 6, 2010 at 3:19 PM said...

saya suke main batu seremban...

jom main...

~lalalalala...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting