Monday, April 26, 2010

rEsT |n Peace NoNo.... Aku PerCaya Pada PerTemuaN PerTama Dan TerakHir...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:00 PM
Aku percaya pada ajal dan maut. Jika hari ini kita bergelak ketawa, esok belum tentu lagi. Semalam masa ke rumah Cikgu Ayus, memang teruja sangat.Selain dapat jumpa Baby Acan, aku pun mahu sangat jumpa Nana dan anak-anak. Selama ini Ayus hanya menepek gambar di blog dan Facebook sahaja. Bila sahaja kami jejak ke rumah beliau, budak-budak 4 beranak itu yang menyambut.

Namun,
pertemuan pertama semalam antara aku dan Nono, anak jantan si Nana, adalah juga merupakan pertemuan yang terakhir.

Photobucket

'Entry' dan gambar mengenai mereka 4 beranak kamu boleh baca di sini yang aku tulis awal pagi tadi.

Photobucket

Rehat dengan tenang Nono. Kamu anak yang paling comel dan nakal. Kamu yang paling mesra semalam sehingga aku begitu leka melayan keletah kamu.

Kata orang, tidak baik ambil gambar binatang, nanti dia mati. Aku tidak percaya itu. Bagi aku ajal dan maut adalah ketentuan Allah S.W.T

Nono dalam kenangan....

Nota kakitanganku : Sedih.......








17 kUs-kUs:

LiNda on April 26, 2010 at 8:57 PM said...

sedih...

Solehah on April 26, 2010 at 8:59 PM said...

sedihnyaaa..

~LP Lum~ on April 26, 2010 at 9:10 PM said...

aku pun tumpang sedey gak ngan pemergian nono...

bellar0ssa on April 26, 2010 at 9:11 PM said...

hmm memang sedih sgt2.

alvin takda rumah harga 8juta.... on April 26, 2010 at 9:13 PM said...

ermmm...
semuanya nak pergi..

embun d tengah malam on April 26, 2010 at 9:21 PM said...

sedih nya,,setiap yg hidup pasti akan mati

Tuah Hanani on April 26, 2010 at 9:24 PM said...

Ambil gambar hanyalah penyebab dan kebetulan sahaja.
Ajal maut ditangan Allah.

Apa pun akak tetap bersedih dgn pemergian Nono.
Semoga Nono tenang di sana...

reha on April 26, 2010 at 9:29 PM said...

tak taw nk ckp ape :| tp sgt sedih :(( smlm baghu den main ngan dia :(( smlm den gomol dia :(( smlm dia guling2 sambil lomat2 geget tali kat baju den :(( smlm baghu den polok dia :(( nape sumer sekelip mata :(( mmg takdir den nak jmp dia kan :(( tu yg petama dan tu yg terakhir :(( dia bg den epi smlm.. tp arini dia dah xde :(( sedih :((

Katak Ijau on April 26, 2010 at 9:29 PM said...

tedi...
sori to hear dat...
jgn sedih2 yer..
takpe..nnti mesti ade pegganti baru nono

white rose on April 26, 2010 at 9:30 PM said...

larrr...yeke kak...

Allah Maha Mengetahui...
biarlah dia tenang bersama penciptanya...

hanie@nisya on April 26, 2010 at 9:59 PM said...

eerrmmm... tumpang sedih... :(.....

cikgu isza on April 26, 2010 at 9:59 PM said...

ermm sedih.. ajal dan maut hanya Allah yang mengetahui..

larra on April 26, 2010 at 11:09 PM said...

mula la..mula la aku nak nangis...huwaaaaaaaaaaaaa..sedihnyer..

JMR on April 26, 2010 at 11:32 PM said...

RIP..speechless.....

a.z.r.i.n.a.03.07 on April 26, 2010 at 11:54 PM said...

tak tau nak kata apa..

iva saionji on April 27, 2010 at 12:16 PM said...

tapi betulkan tedi..iva pon xcaye pasal kalau kita amik gambar binatang tu nanti binatang tu mati..iva xcaye..tapi tok teh pon dah xde....dia dah pergi dengan tenang...yang lebih sedih ialah...xjumpa lansung dimana dia tedi...cari punya cari tah kemana...tapi iva percaya satu je..binatang peliharaan ni mmg xkan mati depan tuannya,...dia pon xsanggup tgk kita sedih tuk dia...teeediiii...iva pon sedih...

Ms.Independant on April 27, 2010 at 1:17 PM said...

tak caye la tedi...
frh slalu tgkap gamba baby buntut.
ade je lagik kat umah tu...

tp sedey utk nono...
comel sgt!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting