Tuesday, April 27, 2010

LeMak BerkuranGan MenGangkaT DokUmen uLanG-aLik!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:01 PM
Photobucket

Tudung ungu itu adalah Penolong Akauntan yang baru. Muda lagi. Sekitar 24-25 tahun agaknya. Tidak banyak cakap asyik senyum sahaja. Pengerusikan majlis pun malu-malu kucing. Cakap sepatah dua sudah beri orang lain cakap.

Aduhai! Aku pula yang tersiksa tengok dia! Ha ha ha ha

Bengkel habis pukul 4.30 petang.

Aku sampai rumah pukul 6.30 petang. Ada majlis 'kenduri' yang perlu di hadiri tadi. Nantilah aku buat 'entry' bergambar malam nanti. He he he

Terima kasih pada semua yang singgah juga yang mengomen.

Nota kakitanganku : Tajuk tiada dalam isi 'entry'!!






10 kUs-kUs:

embun d tengah malam on April 27, 2010 at 7:07 PM said...

hahahhha..selamat berkenduri

maiyah on April 27, 2010 at 7:47 PM said...

kenduri apa tu..

Azuan on April 27, 2010 at 8:34 PM said...

uit bagi kuceng makan rupanya huhuu~

Kancilbiru on April 27, 2010 at 8:37 PM said...

biasala awal2...malu2 lagi....hang tunggu 2 3 tahun...baru tahu langit tinggi ka rendah...hahahaha

nursarah on April 27, 2010 at 8:38 PM said...

die budak baru blaja..ehehe

a.z.r.i.n.a.03.07 on April 27, 2010 at 9:02 PM said...

dah nama baru,tak nak tunjuk belang.

umi_e on April 27, 2010 at 9:28 PM said...

Salam...

Alhamdulillah ada kenduri untuk mereka :) Semoga rezeki terus dilimpahi...

* kak e rasa 'seriau' tengok kucing bawah kereta - ngeri... takut si pemandu tak perasan dan terus jalan...

HonEyBuNNy on April 27, 2010 at 9:45 PM said...

kenduri bg kucing makan....hehhe..bgs2...

embun d tengah malam on April 28, 2010 at 12:58 AM said...

good..bagi kucing makan..mak aku slalu ckp,,kalau kita buat baik pada haiwan,,nanti dia doakn kita

kucingorengemok on April 28, 2010 at 8:42 AM said...

kalau saya jadi pengerusi meeting mungkin tak bercakap langsung, hehe

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting