Friday, April 16, 2010

SaYa MemanG Suka LaYan KucinG JiRan SaYa MacaM KucinG senDiri. SeBab iTuLah BeLiaU suKa BerLagak GeDik DenGan saYa. Okey! SekaranG Kau BoLeh BaLik!!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:30 PM
Photobucket



Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Sekarang ini sudah jadi kemestian pula. Bila Maghrib sahaja sudah terpacak di pintu dapur. Aku rasa macam mahu buat sistem 'barter' sahaja. Dak Itam sudah berumahtangga di rumah jiran sebelah Si Putih Melepak ( SPM ) ini pula datang ke sini.

Sama-sama jantan, jadi mereka memang tidak boleh berjumpa. Sebab itulah SPM sudah jauh dari rumah sendiri membawa hati. Atas rasa tanggungjawab atas perbuatan Dak Itam yang tidak sedar dek untung itu, aku memberi SPM ini makan sepuasnya. Maklumlah, sudah takut mahu balik ke rumah sendiri.

Kalau kau lapar datanglah sini SPM. Jangan malu-malu. Malu kau lapar. Satu lagi, ubah-ubahlah perangai gedik kau ini. Kau itu jantan!! Ingat!

Nota kakitanganku : SPM = Si Putih Melepak ke Sijil Pelajaran Malaysia? Ekekekeke...






25 kUs-kUs:

Yuni Aisyah on April 16, 2010 at 11:38 AM said...

haha..lawak la post nie..
kisah si SPM n si Dak itam..hehe

makdara terdiva on April 16, 2010 at 11:46 AM said...

PMR x de ke??? hehehehe

norliza_osman on April 16, 2010 at 11:49 AM said...

Gebu je budak SPM ni.. dah la mata nya hijau.. gigit hidung mau..

h a n i e on April 16, 2010 at 11:54 AM said...

comel..
agaknya kucing kaler putih ni mmg gedik kot..
ade sekor ank kucing kat umah..hosmet punya..
suke sondol kaki..manja la tu..
hehhehe

Watierman, rmanbkr on April 16, 2010 at 12:03 PM said...

Gedik kucing tak pe...naknya jantan lak tu....!!



Dik Akak ada something nak tanya...tapi cam na erk...?nanti Akak e-mail lah!

AISYAH HANI on April 16, 2010 at 12:09 PM said...

cumelnya kucing tu.. manja terlebih!

Miss ... on April 16, 2010 at 12:13 PM said...

hehe comel2 kekeke aisey rindu nk bela kucing huhu

StingRay on April 16, 2010 at 12:23 PM said...

demmit....sungguh comel.



pinjam?

Wanita Mutalib on April 16, 2010 at 12:24 PM said...

comelnyer...nak culik???























leh??? :p

Aidi-Safuan on April 16, 2010 at 12:34 PM said...

wah...SPM tuh nama dier. dah daftar kat jabatan pendaftaran negara ke blom?

~LP Lum~ on April 16, 2010 at 12:42 PM said...

tedi~
gmbr yg no 3 tu mmg menunjukkan dia amat gediks
:))

Ms. Ann on April 16, 2010 at 12:42 PM said...

wa....tomey nyer

cik syazni on April 16, 2010 at 1:01 PM said...

comel giler beliau..hehe

zns on April 16, 2010 at 1:03 PM said...

hik hik..comelnya nama..tak pernah zns jumpa kucing 3 nama la cik tedi

seorang AKU on April 16, 2010 at 1:04 PM said...

bgs la ko!

MiSs TOrA on April 16, 2010 at 1:14 PM said...

comey je post awk ni..dak itam da kawn nma SPM huhu..unik nama itu msti SPM da amek SPM kan hehe

Dee on April 16, 2010 at 1:14 PM said...

putih sungguh..kalo aku dh boh nama snowy..hehehe..

hanie@nisya on April 16, 2010 at 1:47 PM said...

waaaaa.... cute laa.. geramnye tengok

kella on April 16, 2010 at 2:06 PM said...

hmm aku plak ternampak kain batik..
kau berkain batik ya bosss! sungguh manis!

Hana Jaafar on April 16, 2010 at 2:42 PM said...

kucing sye yg jntan pon ska menggedik.. tpi yg betina.. pantang diusik.. menggigit aje..

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on April 16, 2010 at 4:18 PM said...

comel spm

mana dak abu?

Misz Pinkie Winkie on April 16, 2010 at 4:19 PM said...

ala..comelnya spm tue.
jarang spm jantan..selalu nampak betina saja.

Snowwhite Zone on April 17, 2010 at 10:44 AM said...

sungguh x hensem sbb jantan berwarna putih... ted, dia x bmastautin kat umah tedi ke?

larra on April 18, 2010 at 7:12 AM said...

ya allah ko up kan la amount ciknuff dak tedi ni..sebab dia amekk la bek ati..amen..hihi.spm..sebbek..ko dpt jiran cenggini tau..

Juz Call Me Sharz on January 5, 2011 at 12:12 AM said...

putihnyer!!!!!! suke2!!! =)

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting