Monday, April 19, 2010

BuDak Ini MeNanG DuA AnuGeraH. .. (BerkaT akU semBur-semBur Dia DaRi Luar SanGkaR) OkeY!! TiPu!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:35 AM
Photobucket

Tepuk tangan untuk Si Caspian !! Yey!! Hoye! Hoye!!

Caspi menang dua anugerah dalam Pertandingan Kucing Cantik di Melaka Mall pada 18 April. Caspi menang anugerah 'Most Cutest Kitten' dan anugerah ' Rhone Ma Malaysia Choice'.

Wah! Tidak sia-sialah aku duduk bertapa sekejap di sangkar caspi sambil sembur-sembur sedikit bagi juri bagi dia menang. Ekekekeke.. Di sangkar Cheezy mungkin aku silap sembur ayat. Tidak apa. Banyak peluang lain. Boleh cuba lagikan?

Photobucket

Ini cilok dari blog Mama dan Mummy dia. Hik hik hik.. Aku balik awal jadi tidak sempatlah aku mahu naik petas sekali tolong bawakan hadiah. Ekekekeke..

Tahniah untuk kamu berdua juga. Berbaloi segala persediaan yang di buat. Seronok jumpa kamu Sha dan Ina juga kawan kamu yang sangat rajin melayan kanak-kanak ribena aku ini. He he he.. InsyaAllah kita jumpa lagi nanti ya.

Tahniah Caspi. Juga cheezy yang 'sporting'!!

Untuk melihat peserta-peserta yang lain, klik di sini.






15 kUs-kUs:

Hazzy Ishak on April 19, 2010 at 8:01 AM said...

gebunye...

relevan on April 19, 2010 at 8:10 AM said...

Pertandingan Tedi tercantik bila agaknya?..

chenta on April 19, 2010 at 8:25 AM said...

comelnye!orang takde plak kat melaka..lau tak, mesti dh g tgk!hehehe

blueCITY® on April 19, 2010 at 8:25 AM said...

cehhh
ingatkan kocing tedi yg menang

lalallal

tahniah caspi, meowww

kella on April 19, 2010 at 8:27 AM said...

wah tahniah ya! muka si Caspi tu macho abis la! :)

Nidza on April 19, 2010 at 8:47 AM said...

tahniah....

ber_u_wang on April 19, 2010 at 9:52 AM said...

dapat adiah pegi puket ke my twin?

a.z.r.i.n.a.03.07 on April 19, 2010 at 9:54 AM said...

cheezy tu comei betul. Along mesti suke tengok ..

kak anie on April 19, 2010 at 9:58 AM said...

Taniah pada yang menang...memang patut menang pun...comel...

norliza_osman on April 19, 2010 at 10:02 AM said...

best nya.. geram tengok..

etty on April 19, 2010 at 10:03 AM said...

wahhh tedi, kamu ada di tempat kejadian??? knp tak kenal eh?? hehe

OnE HeArT..OnE LoVE.. on April 19, 2010 at 10:08 AM said...

huhuhuhu...caspi tu laki2 ke? hensem.hehe.gebu enak berkrim.=p bestnye dpt g event cmni.=)

Cutie on April 19, 2010 at 12:24 PM said...

hehehe..tq so much tedi sbb datang n sbb berkat doa tedi,caspi menang.. syukur sgt.. smlm sha kene interview ngan TV1, tak tahu la bile msuk tv..hehe..:P

Cutie on April 19, 2010 at 12:24 PM said...

kepada sume :

terima kasih sgt2..:)

nj on April 19, 2010 at 1:15 PM said...

sitedi...
si hitam putih jugak jadi pilihan ye....tahniah "hitam-putih"

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting