Friday, April 16, 2010

PerinGaTan TeraKhiR PenyErTaan 'ConTesT'

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:48 AM
'Contest' akan tamat pada pukul 11.59 malam 16 April 2010.

Penyertaan yang di terima selepas daripada masa dan tarikh yang di tetapkan tidak akan di terima.

Terima kasih.




14 kUs-kUs:

blueCITY® on April 16, 2010 at 8:58 AM said...

yeayyyyyyyyyyyy,
dah nak tutup..

opsssssssssss,
hehehheheh...





ps: sure den tak dapeknya
kuikuik
=p

JMR on April 16, 2010 at 9:15 AM said...

cepat2 antar sebelum terlambat..

nnt menyesal~....

Azuan on April 16, 2010 at 9:34 AM said...

aku baru hantar ekekeke~

embun d tengah malam on April 16, 2010 at 9:46 AM said...

baiklah

hans on April 16, 2010 at 10:33 AM said...

aku menangkan Tedi>?
hahha

nursarah on April 16, 2010 at 10:36 AM said...

hoho... cepat2! rugi kalau terlepasss.

messyremo on April 16, 2010 at 10:36 AM said...

aku da antr tgh mlm smlm..hehe
igtkan abes mlm smlm..

~LP Lum~ on April 16, 2010 at 10:48 AM said...

salam tedi~

heheheh... berdebar2 menantikan results... :)
sbbnya nie ar 1st contest yg aku sertai sjak aku berblog... :)

kella on April 16, 2010 at 11:12 AM said...

mak oi.. berdebar plak rasanya! isshkk!

Watierman, rmanbkr on April 16, 2010 at 11:20 AM said...

Hehe....bila keputusannya...?Kalau Akak tak dapat hadap lappy tentu rugi kan....nak wat macam mana hujung minggu selalu jugak busy dgn aktiviti keluarga...nak juga tahu....dah masuk contest mesti ada juga rasa...berdebar dengan keputusan kan......tambah2 jarang sgt nak join contest2 ni!

Miss ... on April 16, 2010 at 11:20 AM said...

x sabo nk tgk sape menang hehe

Misz Pinkie Winkie on April 16, 2010 at 12:30 PM said...

seb baik dah hantar penyertaan.
huhuhuh.

mamai on April 16, 2010 at 12:38 PM said...

SPM tu kalau betina lagi sesuaikan

GiGGLe GaL on April 16, 2010 at 1:17 PM said...

ted, ko tolong rijek dak omar punye.. wakakaka... kalau aku tak menang, beliaw pon tak leh menang.. huhu..~ mati la aku kalau dak omar bace! ekekek

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting