Friday, April 30, 2010

FahrIn aHmaD BaGi BunGa PaDa siaPa tu?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 6:20 PM
Photobucket

'Siapa ni abang fahrin? Saja mahu beri yang jeles ye? Mentang-mentanglah I tak pakai baju seksi meksi macam tu, takut nampak lengan gelebir I ni, U Berpaling tadah pulekkk. Ini boleh buat periuk belanga dan kawan-kawan melayang ni!!'

Wah! Ayat bajet macam aku 'laki bini!' Ha ha ha ha

Siap melutut!! SKandal baru ke Fahrin. Kes mahkamah apa cerita? Senyap sudah! Baguslah. Tidak perlu turun naik mahkamah saman menyaman. Biarlah Si Luncai dengan labu-labunya. Jangan gaduh-gaduh okey?

Gambar gimik sahaja.

Ini adalah gambar sempena Hari Setiuasaha di mana itu aku tidak pasti pula.

Okeylah Fahrin. Sekian sahaja laporan untuk kamu.

Jangan nangis-nangis lagi tau!

Nota kakitanganku : Nangis dalam hati!!






12 kUs-kUs:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on April 30, 2010 at 4:28 PM said...

ko minta fahrin eh? aku ponnnnnnnn
ada hati nak bagi nama adik fatin, fahrin
boleh?

Hazzy Ishak on April 30, 2010 at 4:29 PM said...

jelesnye...
dah la tak dapat pegi hari setiausaha, dia berpaling tadah...

memang nak kena

hanie@nisya on April 30, 2010 at 4:33 PM said...

tedi tpaut pada fahrin ye? Hehee

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ on April 30, 2010 at 4:41 PM said...

hancur hati ku berkeping2

fiD on April 30, 2010 at 5:09 PM said...

jeles la tu kak. hahaha

NahDaTuLIzaH on April 30, 2010 at 5:36 PM said...

pompuan tu cam kenal la...cam ade iras-iras akak lak..huhuhu..tapi tengok dari gaya pakai baju kompom bukan akak...hahahaha

NARDtheNERD on April 30, 2010 at 6:17 PM said...

hye fahrin..eh silap..hye tedi..teehehe~

GhOsToNe on April 30, 2010 at 6:47 PM said...

fahrin??
ade ak kesah....
lisa???
mau!!!!!!

kak Erna on April 30, 2010 at 7:37 PM said...

tedi..pandai pujok fahrin ye..biarlah dia bahagia..kalau tak pun mandikan bunga..

maiyah on April 30, 2010 at 7:39 PM said...

tingat fahrin dok nangis hr tu

ashie023 on April 30, 2010 at 7:58 PM said...

alamak aku hengat betul2 nye skandal..aigoooo..malas betullah mak nak kesah pasal fahrin..ahahha..

Yatre Hayati on May 1, 2010 at 12:30 AM said...

ala...tuh i sebenarnya...hahaha...yeah yeah !!!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting