Friday, April 16, 2010

I'm nOt GoinG tO GaTsBy DeoDOranT StrEEt Fair...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:00 PM
Photobucket

Dukacita di maklumkan bahawasanya saya, SiteDi, tidak dapat menghadirkan diri di dalam majlis di atas atas faktor-faktor yang tidak dapat di elakkan. Teman wanita saya mempunyai kelas sehingga ke malam. Kecewa. Tapi apakan daya. Saya akur akan kelemahan diri saya yang tidak yakin untuk pergi dan memandu sendiri.

Kepada mereka yang pergi semoga selamat perjalanan pergi dan balik.

Hati-hati dan jaga diri.

Sob sob sob..

Ingat daku dalam ke'happy'anmu





18 kUs-kUs:

hanie@nisya on April 16, 2010 at 5:44 PM said...

olooo.... cedihnye dia... mesti ramai yang frust & kempunan tak dapat jumpe tedi

~0~ on April 16, 2010 at 5:47 PM said...

xdpt la jumpe akak esok....

Ms.Lilies on April 16, 2010 at 5:48 PM said...

huhuhu...
xpe..aku pun x pi
ekekeke

||| PöJìé PööH ||| on April 16, 2010 at 5:50 PM said...

alahaiiiiii baru berhajat nk jumpa Tedi, payahnyer nk berkanalan sama dia :)
xpela le kali yer :)

kak anie on April 16, 2010 at 6:05 PM said...

Alahai tedi...baru nak jumpa tau.

Miss ... on April 16, 2010 at 6:12 PM said...

lorh x pegi la plak hmm

PinQib on April 16, 2010 at 6:17 PM said...

hah.. sabar la ye akak .. hehe.. takdir smua tangan allah

blueCITY® on April 16, 2010 at 6:41 PM said...

hohoho..
x pergi jom p leman dawi
lalalalal...=p

told la hejauw on April 16, 2010 at 7:02 PM said...

ada apa senanya kat ctu..xtau mende pon hehe..

kak Erna on April 16, 2010 at 7:22 PM said...

tedi..sabar aje ye..mungkin kali ni tak de rezeki nak join..lain masa insyaallah..ada rezeki nanti...

~LP Lum~ on April 16, 2010 at 7:25 PM said...

aku pun nak tumpang nagis gak ted...
aku pun xdpt nak g... sob sob sob... :'(

GhOsToNe on April 16, 2010 at 7:25 PM said...

moga laen kali ade rezeki!

cikmemy on April 16, 2010 at 8:03 PM said...

holoh.holoh...kesian nye tedi..xpe.lenkali ye,,kalau pegi sendiri x yakin drive pon bahaya taw..

Watierman, rmanbkr on April 16, 2010 at 8:06 PM said...

Alahai nape tak ajak Akak temankan?...hehehe lepas function fly balik Penang dengan Akak!

bellar0ssa on April 16, 2010 at 8:09 PM said...

takpe.aku pon tak gi gak ted.hehe

Solehah on April 16, 2010 at 8:09 PM said...

tak dapat la peminat mengendap tedi nnt..

Yatre Hayati on April 16, 2010 at 8:27 PM said...

ala sayang nya...tape..kita pown tak de kat sana...haha

dEwIchEnta on April 17, 2010 at 1:43 AM said...

eeeeeeeeeeeeeee.....dtg je la :(( meh ar kak :(( pls :(( tido umah den :((

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting