Thursday, April 29, 2010

KecEwa : MenGiDam semanGkuk B.A.K.S.O!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:30 PM
Rasa marah, sakit hati, kecewa dan macam-macam sebab masih tidak dapat makan Bakso.

M.E.N.G.I.D.A.M

Sudah 2 minggu mengidam. Belum tertunai. Sudah sampai ke tekak.

Sedih!

Kecewa!!

Gilalah!!

Malas mahu layan ini perasaan.

Hampa. Hampa. Hampa.

Belajarlah berdikari Tedi!!

Tidur.

Dalam.

Hampa.

Perut saya berbunyi-bunyi.

Okey!

Kalau saya tidak bangun-bangun lagi,

Mata terbuka,

Tutupkan mata!

Terima kasih.








13 kUs-kUs:

Ieda Al-Habsyi on April 29, 2010 at 10:35 PM said...

tedi, ieda "bengang" ngan bakso sebab dulu ada minah indon nak ngorat bapak aku pakai bakso, wakakaka!!! tapi kadang serius aku terliur, ekekeke!!! ;p

hanie@nisya on April 29, 2010 at 10:41 PM said...

oloo... cedihnye dia... :(

aNIe on April 29, 2010 at 11:16 PM said...

tEDl...kat sana bakso yang best kat mana ye?

Hehehe...mcm merajuk je bunyinya...

aNiSa hANg tUaH on April 29, 2010 at 11:17 PM said...

sedapnye baksoo
hehe
teringin jugakk

Fie aka Tea on April 29, 2010 at 11:30 PM said...

huu. sabo je lah.

umi_e on April 29, 2010 at 11:42 PM said...

salam... apa kata buat bakso sendiri ;)

Muhammad Adam Rayyan on April 30, 2010 at 12:27 AM said...

si tedi, adakah sudah peknen gitu sampai mengidam meroyan-royan? hehehe...

bakso dengan teh botol.. urmm sedap!

en. AMD on April 30, 2010 at 1:51 AM said...

sy juga suka bakso...

kak umie_e ada resepi ke???

ngeh2...

syLph on April 30, 2010 at 3:34 AM said...

hey. ayat last tu semacam.

tedi tedi. ingat aku lagi tak?

-siv-

lupie on April 30, 2010 at 5:23 AM said...

Bakso tu mee kan??
Now I mengidam Maggi Mee Goreng...

~LP Lum~ on April 30, 2010 at 7:09 AM said...

salam tedi~

xgomar bakso... :)
tapi aku ngidam nak makan asam laksa.. :p

kella on April 30, 2010 at 8:53 AM said...

bakso? sedap tedi...uhuhuhuhu... sama lah kau dengan suami ku.. suka sangat ngan bakso..

Si Jukogyu on April 30, 2010 at 3:41 PM said...

kat oman ni ada jual bakso..^_^

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting