Monday, July 05, 2010

KisaH TeLur Dan JuruJuaL!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 6:00 AM
Pembeli: Dik, telur sekilo berapa?
Penjual: Telur ayam atau telur itik?
Pembeli: Telur ayam.
Penjual: Telur ayam biasa atau ayam kampung?
Pembeli: Ayam biasa.

Penjual: Yang tempatan atau yang import?
Pembeli: Yang tempatan.
Penjual: Yang tempatannya mahu yang dari Ipoh, Kuala Selangor atau Tampin?
Pembeli: Yang Ipoh lah… (Sambil terlihat kesal).

Penjual: Mahu yang Ipoh Pusat, Barat, Timur, Utara, atau Selatan?
Pembeli: Adik nie jual telur atau nak jalan-jalan?
Penjual: Maaf kak, saya penjual mee rebus kat sebelah. Kebetulan yang jual telur pergi makan. Saya disuruh berbual dulu dengan pembeli sampai dia datang.

Nota kakitanganku : Sengal!





17 kUs-kUs:

Roxy zai on July 5, 2010 at 12:36 AM said...

ohh..yang membaca pun kesal daaa=p

rammyd on July 5, 2010 at 12:44 AM said...

hahaha. comel! xoxo :D

Un Phat Lee on July 5, 2010 at 12:45 AM said...

sambungan....
Pembeli: Owh.mcm tu rupanya...
penjual tu makan kt mne? (sambung borak.LOL )

Faizal Fredley on July 5, 2010 at 1:37 AM said...

hahah..sengal jerrr...

Kak Anie on July 5, 2010 at 1:55 AM said...

Hehehe...ade jugak camtu ye...

ASaDa RyutaRo on July 5, 2010 at 2:50 AM said...

hahahahahaha.. pandai lak penjual mee rebus tu melengahkan masa.. hahaha

Nur Su'aidah on July 5, 2010 at 3:15 AM said...

miahahahah! kelakar ok jawapan budak tu. sengal jelas.

Lelaki Ini on July 5, 2010 at 5:04 AM said...

hahaha..
macam2!

deena awanis on July 5, 2010 at 7:54 AM said...

tu namanyer varieties laahh..hikhik..budak tu memang dasar pandai putar belit!!

m.q on July 5, 2010 at 7:58 AM said...

hahahah...mmg sengal betol betol

ejaMaria on July 5, 2010 at 8:01 AM said...

hadui... letih nak beli telur klu mcm tu...

~aSHa~ on July 5, 2010 at 8:14 AM said...

ehehehe....kalo sejam tak sampai..apa lagi dia nak tanya kan.. tapi bijak gak dia...otaknye kreatif dan cepat berfikir

Watierman, rmanbkr on July 5, 2010 at 8:19 AM said...

Oh mak aiiii kalau beli telor kar Melaka cam mana erk!!!

relevan on July 5, 2010 at 8:40 AM said...

Ha ha! lawak telur..

Softtouch [Hanim] on July 5, 2010 at 9:06 AM said...

hahahahhah....nasiblah pembeli tu penyabar kalu tak ade yg kene belasah nnti..

MyaFiza on July 5, 2010 at 11:48 AM said...

hahahaha... sabar je lahh..

Uruchimaru @ kf on July 5, 2010 at 12:17 PM said...

bijaksana betul si penolong penjual telur itu..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting