Wednesday, July 07, 2010

Pos MaLaySia BerHaD : HarGa seTem suDah NaIk. HaRap suraT Saya samPai DenGan seLamaT Dan TiDak HiLanG ataU Tercicir aTau BungkusaN reTak seriBu LaGi!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:01 PM
Photobucket

Datang pejabat pagi semalam ada nota yang di kepilkan bersama surat yang mahu aku pos kelmarin.


Photobucket


Ini jadual barunya. 100% naik.

Apo nak di kato?

Aku kena bela satu spesis haiwan nampaknya.

Burung Merpati.

Nota kakitanganku : Pakai emel lagi cepat!






26 kUs-kUs:

Salmia on July 7, 2010 at 9:51 AM said...

merpati banyak kt kawasan opis sy ni.. nak sekor?

Aini on July 7, 2010 at 10:13 AM said...

mak aih.. melampau naik nye... Pandai plak tu naik time dah dekat raye.. Alamatnye, tak mampu la nak pos kad raye bebanyak tahun ni =)

cik syazni on July 7, 2010 at 10:19 AM said...

btol2..aku pos buku semalam pon ter rugi 20sen..huhu

ejdeejasmi on July 7, 2010 at 10:20 AM said...

ehe...dah tahu lama dah..setem 30 sen pun dh tak jual...naik stat 1 july ritu....susah nk niaga online camni..t mintak byran pos customer lak yg menrungut...ehe

sarah shafie on July 7, 2010 at 10:29 AM said...

perghh..100% tu..nsib baik x guna sgt setem2 n..

Misz Pinkie Winkie on July 7, 2010 at 10:33 AM said...

mak aii mahalnya .
ingat harga ayam, sotong jerk naik
setem pon naik jugak.
poning..poning

atty's on July 7, 2010 at 10:33 AM said...

tulah nasib kty pun tau .kalo tak ..abis semua surat tak sampai ..

Dee on July 7, 2010 at 10:37 AM said...

nasib baik mmg dh tau..so, no hal lah..hehehe..lgpun kerap antar emel compare pos surat2 ni..

ciK LyndaWawa igUana on July 7, 2010 at 10:39 AM said...

org tua mane gune email sayang..

dotblogspotdotkom on July 7, 2010 at 10:43 AM said...

ok la tu... setem pun bukan nak beli byk2 sgt pun....

m4rilyn on July 7, 2010 at 11:15 AM said...

sudah lama tak hantar surat. guna courier service co je sbb sgt cepat

KM7 on July 7, 2010 at 11:30 AM said...

dah lama tak pos surat...
masa kecik2 dulu suka juga kumpul setem,skrg ni dah tak banyak setem...email jer.

ejaMaria on July 7, 2010 at 11:32 AM said...

oh... pernah hantar bungkusan dgn pos malaysia bila sampai koyak rabak - hampeh :)

btw... ada tag utk tedi... ambil ye...

[s][u][e][h][a][n][n] on July 7, 2010 at 11:34 AM said...

semua nak naik!

Hazzy Ishak on July 7, 2010 at 11:36 AM said...

ni disebabkan gaji posman ditahap miskin ke? apa susah naikkanlah gaji dorang sikit.
;(

Alimaz-Kembara Terasing on July 7, 2010 at 12:07 PM said...

hmmmmmmmmmmm zaman dah berubah.....setem pun naik harga ler....sabo je le...

.::WaNiE::. on July 7, 2010 at 12:24 PM said...

muahahah aah dengar kat berita dah naik 100%

[z@ck] on July 7, 2010 at 12:25 PM said...

semua harga nak naik..
apa kes..

relevan on July 7, 2010 at 12:27 PM said...

Setem naik ubat tampal koyok pun naik..

Uruchimaru @ kf on July 7, 2010 at 12:39 PM said...

nk pki emel sure x sampailah klu yg dduk nun pndlmn tedi!

~LP Lum~ on July 7, 2010 at 12:50 PM said...

salam tedi~

hehehe... tau xpe..tapi kena atie2, takut tersilap send... :p

ted, aku nak tnya, awat komen ko pada en3 aku pasal coklat dah xde eik??

cik aiLebiu on July 7, 2010 at 1:05 PM said...

haha sokong bela merpati..semakin dunia ke depan semakin juga harga brg ke depan..maka mari hidup menggunakan tradisi dolu kala...kekekke...

marjan on August 12, 2010 at 5:30 PM said...

AIK DLM MASA 18 TAHUN BARU NAIK SEKALI DAH KORANG NAK KECOH HARGA BARANG NAIK TIAP KALI BELAJAWAN TAK DER SAPA NAK KECOH..... AKAI ADA KA

marjan said...

kalau korang nak murah buka pejabat pos sendiri la

r.o.x.e on February 7, 2011 at 10:39 AM said...

ko kenapa marjan? sakit?

Soleh Kamarulazizi on April 12, 2017 at 12:15 PM said...

Salam,

Yang penting, surat sampai..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting