Wednesday, July 07, 2010

Hai! sAyA UPin Dan Ini aDik sAyA iPin!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:16 AM
Photobucket

Semalam Bos aku adalah cuti. Tetapi keadaan pejabat adalah semacam sibuk sebab komputer rosak lagi. Aku terpaksa menahan sabar sehingga mereka selesai menyekodeng Facebook masing-masing. Komputer tinggal satu sahaja!

Hari Rabu.

Eh! Macam mana ya, kalau Upin dan Ipin ada rambut? Ha ha ha.

Aku tidak suka orang botak. Nampak macam ganas gitu. Kamu suka?

Nota kakitanganku : Tidak suka rambut palsu!





10 kUs-kUs:

Jard The Great on July 7, 2010 at 8:00 AM said...

botak? lelaki botak lebih baik dari lelaki yg keguguran rambut...

ejdeejasmi on July 7, 2010 at 8:11 AM said...

tedi nak satu..uhuhu cumil2...

ashie023 on July 7, 2010 at 8:27 AM said...

huhu...x ske jugak lelaki botak...siyes

Softtouch [Hanim] on July 7, 2010 at 8:37 AM said...

sy pun xsuka org botak..betul..nmpak ganas..tp upin ipin comel plak botak..:)

sarah shafie on July 7, 2010 at 8:47 AM said...

dh x comel dh kalau diorang de rmbut..kena tukar nama lain..

Aini on July 7, 2010 at 9:24 AM said...

kesian lelaki botak..hehe

kella on July 7, 2010 at 9:40 AM said...

so, x peluang la laki botak ngan tedi! aku biasa-biasa aja..

LyNn HaMzAh on July 7, 2010 at 9:42 AM said...

upin ipin comey botak...tp kalau lelaki dewasa x dpt nak tafsirkan mcm mana la...yg pasti kak lynn x suker lelaki botak...

Kak anie on July 7, 2010 at 9:46 AM said...

tEDl...anak2 lelaki akak dulu masa kecik2 ...tak lah botak tapi rambut diketam hingga nipis...

Tapi Upin IPin tu memang comei...botak pun comei...

Angah on July 7, 2010 at 12:48 PM said...

aye suka org botak...sebab laki aye botak heheeh tak nampak ganaz pon tapi nampak alim huhuh

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting