Tuesday, July 06, 2010

LawaTan MuhiBah sEsi TiGa : BuDak-BuDak suDah BesaR, TaPi TinGGaL Dua ekOr!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:20 PM
Sesi Pertama di sini.
Sesi Kedua di sini.

Photobucket

Photobucket

Untuk menghilangkan rasa sebal terhadap 'anon' petang tadi aku mengadakan lawatan muhibah buat kesekian kalinya.

Budak ini sudah besar. Sudah 5 bulan usianya. Tapi sudah tinggal dua dari empat. Lagi dua sudah di beri orang. Gambar bawah yang besar gedabak itu Kiki bapa mereka. Emak mereka yang bernama Manja berada agak jauh dari tempat kejadian. He he he...

Nenek ini tinggal seorang. Jadi tidak larat mahu jaga banyak-banyak. 2 ekor anak kucing sudah di beri orang 'adopt'. Tinggal 2 ekor anak, emaknya dan ayahnya sahaja. Ekekekeke.

Bulu gebu gila!! Geram betul aku! Nasib baiklah mereka dalam rumah dan aku di luar.

Tapi yang seronoknya nenek itu ada cakap.
'Emak dia bunting lagi agaknya. Nanti kalau ada, busu bagi kau seekor'.

He he he he. Awal-awal dia sudah simpankan untuk aku walaupun si betina Manja itu entahkan bunting entahkan tidak. Ha ha ha ha. Harap-harap adalah rezeki aku.

Tidak singgah pun ke rumah Makcik Kucing.

Nota kakitanganku : Hilang rasa duka nestapa bila tengok mereka. :))








11 kUs-kUs:

~** PROFFY **~ on July 6, 2010 at 9:42 PM said...

cute gila!! grrrrrrrrrrrr

fadh said...

ya Allah..comelnya..kesian nenek tu nak jaga.kucing bulu panjang ni mmg kene maintain lebih sikit kan? mudah sgt berkutu..berkurap..ni kalau iklan kat petfinder mesti laku! =)

redNing said...

hoho bulu gebu tu yg best peluk huhuuhu

aNiSa hANg tUaH on July 6, 2010 at 10:19 PM said...

wow..
sume kucing comel2
yg ekor kembang tu cntik
:)

aNIe on July 6, 2010 at 10:24 PM said...

Memang comel...samalah macam akak...tak boleh nak jaga banyak2...cik abang tak suka kucing...dia takut...kalau dia ada rumah si Lolly akak pun berkurung dalam bilik je...tu baru sekor...kalau banyak abang akak jadi tak senang duduk...heheheh

fiD on July 6, 2010 at 10:28 PM said...

perh! sampai macam tu kak tedi?

Liliyuli on July 6, 2010 at 11:13 PM said...

kucingkan comellllll~

..::..ein..::.. on July 6, 2010 at 11:20 PM said...

nak sekor boleh x kucing tu....geraaaammmm sgt2!!!

hamim said...

salam
mohon pautkan blog saya di blog saudara/ri
terima kasih

http://www.rakkayu.blogspot.com

nisya on July 7, 2010 at 3:14 AM said...

bestnye tedi dapat anak kucing klau betol dia bunting!!

Softtouch [Hanim] on July 7, 2010 at 8:40 AM said...

mmg gebu..kalu dpt tu tedi mau duk dlm umah jer..jgnlah kasi kuar...abis hilang gebu2 dia tu kang..mesti ramai peminat tu..he he he

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting