Thursday, July 08, 2010

auraL heMaTomA.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 2:01 PM
auraL heMaTomA.
auraL heMaTomA.
auraL heMaTomA.
auraL heMaTomA.
auraL heMaTomA.

auraL heMaTomA.
auraL heMaTomA.
auraL heMaTomA.
auraL heMaTomA.

Sekejap lagi mahu ke vet bawa si Garfield itu. Kena sebut perkataan ini betul-betul supaya tidak tersasul dan teragak-agak depan Pembantu Veterinar nanti.

Ha ha ha ha..

aural hematoma adalah sejenis penyakit tidak berbahaya kepada haiwan terutamanya anjing dan kucinG! Artikelnya boleh di baca di sini.

Nota kakitanganku : auraL heMaTomA.





10 kUs-kUs:

aNiSa hANg tUaH on July 8, 2010 at 1:23 PM said...

jom sebut same same
aural hematoma
hehe

Ieda Al-Habsyi on July 8, 2010 at 1:38 PM said...

ape tu? memula nampak perkataan "aural" ieda dah tersebut "aurat" hehehe

deena awanis on July 8, 2010 at 1:43 PM said...

aural??meh aku teka..must be something related to hearing kan??

dotblogspotdotkom on July 8, 2010 at 1:58 PM said...

penyakit kucing yg tak tutup aurat.... boleh gitu....

ashie023 on July 8, 2010 at 2:14 PM said...

ape??TOMA?
nape nama laki aku ada kat situ??whhahhahahha

.::WaNiE::. on July 8, 2010 at 2:59 PM said...

tergeliat lidah aku weyy


hahahahha

fikaryna on July 8, 2010 at 3:01 PM said...

au..au..susahla ted..hehe..

moga si garfield tidak apa2..

m.q on July 8, 2010 at 5:08 PM said...

sebut betul betul

zaradgreat said...

aku baca nih pun sambil sebut banyak2 kali. aural hematoma. aura hematoma. pergh. boleh buat test sebutan

~aSHa~ on July 8, 2010 at 11:35 PM said...

mcm nama org plak..ehehehe

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting