Thursday, July 08, 2010

PerTanDinGan KucinG anTaraBanGsa Di DaTaran PaHLawan MeGaMaLL, MeLaKa.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:10 PM
Photobucket

Kepada emak kucing, ayah kucing, akak kucing, adik kucing mahupun Bos kucing, satu Pertandingan Kucing Antarabangsa akan di adakan di Dataran Pahlawan Megamall pada 25 Julai 2010 bersamaan dengan hari Ahad.

Tarikh tutup penyertaan adalah pada 18 Julai 2010. Sebarang masalah atau pertanyaan boleh menghubungi Encik Habbil dari Kelab Kucing Malaysia di talian 013-6981 978.

Kepada mereka yang tiada kucing di jemput hadir bagi memeriahkan suasana. Kepada mereka yang ada kucing tetapi tidak bertanding pula bolehlah menjadi 'pom-pom girl' atau tukang sorak! Ha ha ha. Kenapa kau gelak? Kucing kau tidak layaklah Tedi oii!! He he he

Kepada para blogger yangberhampiran juga bolehlah datang dan beramah mesra.

Nota kakitanganku : InsyaAllah akan hadir :)





24 kUs-kUs:

m4rilyn on July 8, 2010 at 10:08 AM said...

kem salam kat dak kurap AKA garfield

cik kerm on July 8, 2010 at 10:11 AM said...

waaa...mau hadir jugak...ekeke leh jupe rakan2 kucing

fikaryna on July 8, 2010 at 10:13 AM said...

join la pertandingan..mau tgk sape hero atau heroin..huhu..

nisya on July 8, 2010 at 10:14 AM said...

dikelilingi kucing2 yg chumey. bestnyer!! :)

Ieda Al-Habsyi on July 8, 2010 at 10:23 AM said...

kucing tedi masuk tak? kot2 nnt jumpe pasangan, hehehe!!

Salmia on July 8, 2010 at 10:32 AM said...

nape tak masuk tedi?

DALILA on July 8, 2010 at 10:39 AM said...

haha..kelakarlah si tedi ni...kucing kita pun sama gak,tak leh masuk pertandingan..kalau peringkat kampung ibrahim majid bolehlah...hehe

sarah shafie on July 8, 2010 at 10:42 AM said...

leh la jumpe cik tedi nnti..hehe

JMR on July 8, 2010 at 10:59 AM said...

nak pegi gk nih..nak usahr2 kucing2 di sana...

Tuah Hanani on July 8, 2010 at 11:01 AM said...

bestnya. harap2 dapatlah pegi kali ni.
kalau akak dpt pegi, kita jumpa di sana ye cik ted.

~LP Lum~ on July 8, 2010 at 11:17 AM said...

salam tedi~

hehehe.. kalo wat dlm mggu nie, boleh gak aku g jd pom pom gurl.. :)

kella on July 8, 2010 at 11:41 AM said...

tedi mesti pergi kan? jom cari tedi!! :)

redNing on July 8, 2010 at 11:47 AM said...

xdpt pegi ler...

snap gmbr byk2 tampal lam blog k

Softtouch [Hanim] on July 8, 2010 at 11:52 AM said...

tedi mesti pegi tedi..dahlah kat Mid V ari tu xdpt pegi..snap pic byk2 yer..kalu boleh amik satu bwk balik..he he he

blueCITY® on July 8, 2010 at 11:57 AM said...

salam

mesti tedi tak ketinggalan kan?
nak g skodeng gak la
bukan skodeng tucen, tapi skodeng tedi
lalalalla

syaf on July 8, 2010 at 12:20 PM said...

wah mesti best...mesti banyk kucing yg smart2 kan

.::WaNiE::. on July 8, 2010 at 12:47 PM said...

muahahaha time ni la gile tengok kuceng comel2 blaka

makdara TERDIVA on July 8, 2010 at 12:52 PM said...

nak jadi pengadil bole x??? :)

POSH76 on July 8, 2010 at 1:01 PM said...

bessnyer kalu key ell mau pi ni hehe

aNiSa hANg tUaH on July 8, 2010 at 1:03 PM said...

kak tedi..
if kak tedi join..kami bagi support & doakan kak tedi berjaya
all the best
:)

deena awanis on July 8, 2010 at 1:35 PM said...

ko pertaruhkan sape??

Kie-yu on July 8, 2010 at 1:48 PM said...

best! best!

mesti bnyk kuceng comey2 kt sana

jom serang!!

pae's faezah on July 8, 2010 at 2:37 PM said...

jom2 pegi sume sekalian umat di melake hehe..xsbr nyer

e.t.t.y on July 8, 2010 at 10:37 PM said...

jom ramai ramai pergi. sapa nk jadi ahli jemaah pom pom girl, meh daftar dengan kita.

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting