Thursday, July 08, 2010

Hari InI SeJuk seMaLam PanaS! PanAs DenGan Bos!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:17 AM
Photobucket

Hari ini lambat bangun macam biasa. Mungkin sebab udara sejuk dan nyaman buat lena sekali tidur. Nyaris juga terhempap budak di atas itu. Nasib baik dia berjaya meloloskan diri sebelum kelemasan. ha ha ha ha.

Hari Khamis sudah.

Mahu siapkan kerja dan selesaikan semuanya sebelum ucapan Selamat Tinggal dengan Bos. Semalam angin juga dengan dia sebab guna duit Pendidikan Islam beli carta RM 160.00

Aku sudah pesan pada Ustaz, silalah beli buku atau apa-apa carta sendiri. Jangan sampai orang yang bukan seagama dengan kita beli dengan orang yang seagama dengan dia. Sakit betul hati aku tengok Bos pula yang pilih buku agama dan carta agama yang di bawa oleh orang yang seagama dengan dia. Cukuplah beribu-ribu ringgit pembelian yang dia buat untuk semua matapelajaran dan bukan matapelajaran. Duit Pendidikan Islam pun dia mahu belanjakan.

Haiya!!!

Nota kakitanganku : Mahu kayakan orang yang sama bangsa dengan dia di samping dapat duit lebih!





15 kUs-kUs:

iqbalsyarie on July 8, 2010 at 7:54 AM said...

Wadduuhhh...gawat ni...tp betul la..melayu kena cepat guna peluang yg diberi..

Latest post:Perlukah kita berdoa..?

Miss ... on July 8, 2010 at 8:22 AM said...

dak itam mana?

ejaMaria on July 8, 2010 at 8:35 AM said...

cepat habiskan duit yg ade sebelum 'org' lain guna... tinggalkan sket je belen yer...

relevan on July 8, 2010 at 8:36 AM said...

Salam khamis..

a.z.r.i.n.a.03.07 on July 8, 2010 at 8:47 AM said...

Salam Pagi Ted..

macam tulah bila orang yg pentingkan diri, kaum & agama sendiri.

pernah kena dengan boz bila dia mintak tolong utk compilekan nota2 utk agama dia.. kRina taknak buat dan cakap dia out of scope..pastu dia suruh tunjukkan dan buat sendiri.


ops.. lupa nak cakap..

pasal contest tu.. tak perlu bergambar dengan kek pun takpe.. makan2 dengan family kat luar pun ok. Mesti ada kan pasal kRina ingat Ted pernah komen kata yg Ted mkn kat luar bersama2 keluarga masa besday.

panjang sudah...

nisya on July 8, 2010 at 8:59 AM said...

jom belasah bos tedi nak?

ish..ape kejam sangat nih? heheee

Softtouch [Hanim] on July 8, 2010 at 9:21 AM said...

mmg org bangsa bos tedi tu akan menolong org sebangsa ngan dia..bkn mcm kita yg selalu dengki antara satu samalain..maaf ckplah yer...

POSH76 on July 8, 2010 at 9:22 AM said...

comeila tuceng tu hehe

atty's on July 8, 2010 at 9:24 AM said...

salam tedi ..selalu diaorg memang beriye nolong bangsa diaorg..

Misz Pinkie Winkie on July 8, 2010 at 9:25 AM said...

alolo..comelnya garfield tue.
lin kat sinie memanjang sejuk.
tetapie kekadang panas jugak.
cuma belom tahap seram sejuk.
hehhhe..

Kak Anie on July 8, 2010 at 9:47 AM said...

Haiya..!! Manyak celedeklah itu olang...

Yunus Badawi on July 8, 2010 at 9:59 AM said...

Salam tEDI,
Ini dah melampau. Mmg patut awak panas dgn dia. Itu tandanya iman.

Dee on July 8, 2010 at 10:27 AM said...

hmm..x patutlah..nama je guru besar tp xde akal n x sensitif...

m.q on July 8, 2010 at 11:24 AM said...

apa punya boss daa

ejdeejasmi on July 8, 2010 at 11:50 AM said...

saya mahu pergi jugak...tapi jauh nye...eheehe,..jgn lupa upload gmabr cari yg ensem2 sikit yea..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting