Friday, July 02, 2010

JumaaT suDah!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:00 AM
Rasanya macam baru semalam ucapkan Selamat Hari Jumaat. Hari ini Jumaat datang lagi. Seronok. He he he ...

Semalam cuti, hari ini sudah kerja balik. Esok cuti semula.

Masa memang sudah pantas berlalu.

Tidak perlu pinjam jam cepatkan masa dari Doraemon rupanya.

He he he

Nota kakitanganku : Selamat hujung minggu!





15 kUs-kUs:

dotblogspotdotkom on July 2, 2010 at 9:29 AM said...

masa tidak bergerak pantas..... sama je dari dolu sampai la sekarang...

cuma kita je yg bergerak perlahan... sbb kita semakin tua...muwakakakak

Softtouch [Hanim] on July 2, 2010 at 9:31 AM said...

betul masa cpt jer berlalu..tiba2 dah ari jumaat..

sarah shafie on July 2, 2010 at 9:46 AM said...

risau tul bile msa cpt je brlalu, keje tk siap2 ni..

a.z.r.i.n.a.03.07 on July 2, 2010 at 9:52 AM said...

kejap ada kejap takde..macam chipsmore lah pulak ye..

Alimaz-Kembara Terasing on July 2, 2010 at 10:08 AM said...

kita pulak semakin tua....

deena awanis on July 2, 2010 at 10:41 AM said...

selamat berhujung minggu!!

kella on July 2, 2010 at 10:51 AM said...

aku pun seronok tedi!
selamat bagi kau juga ya! :D

QieFLy si Dolce on July 2, 2010 at 11:16 AM said...

hujung minggu ni kak tedi wat pe jer??? jalan2 dengan dak itam kat taman ek hehehe
Entry terkini : Umie kalau boleh mahukan anak perempuan!!!

aNiSa hANg tUaH on July 2, 2010 at 11:17 AM said...

betapa cepatnya masa berlalu
(:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on July 2, 2010 at 11:27 AM said...

takder maknanya..besok aku masih bekerja :(

Misz Pinkie Winkie on July 2, 2010 at 11:32 AM said...

yeyeh..esok mahu cutie.
jom tedi kita beronggeng.
lalalalalal

relevan on July 2, 2010 at 11:51 AM said...

Yep jumaat sudeh..seminggu sekali pastikan ketemu hari jumaat..

~LP Lum~ on July 2, 2010 at 12:56 PM said...

salam tedi~

hehehe... tau xpe.. rsa mcm mna pinjam jam lambat kan masa pulak.. ^.^

selamat berhujung minggu ted... :)

myaFiza on July 2, 2010 at 2:07 PM said...

yeahhh.. esok dah hari sabtu. tak sabar nk berhujung minggu..
selamat bercuti tedi!!! (^_^)

PinQib on July 3, 2010 at 11:57 AM said...

esok da sekolah.. waaa

Jum singgah belog Pink!

Jeles dengan PINK !

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting