Tuesday, July 06, 2010

maT RemPit vS MaT RePek : akU raSa maHu suRuh Mat RePek PiJak samPai LumaT maT yanG SaTu LaGi iTu!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:01 AM
Kamu kenal Mat Rempit? Tahu gelaran itu di berikan kepada siapa? Tahu mengapa gelaran itu di berikan? Ok! Bagus!

Kenal Mat Repek? Tahu siapa dia? Tahu sebesar mana tenaga dia? Jika tidak tahu sila klik di pautan ini untuk berkenalan dengan Mat Repek.

Setuju tidak aku mahu suruh Mat Repek membelasah lumat Mat Rempit yang macam pelesit malam membahayakan nyawa orang lain?

Aku jawab dulu.
Aku setuju walaupun Mat Repek tidak tahu menaiki motosikal!

Nota kakitanganku : Pijak sampai lumat! Kejamnya aku! Ha ha ha!





8 kUs-kUs:

iqbalsyarie on July 6, 2010 at 10:49 AM said...

Hahahahaha...aku ingat apa la mat repek tu....adui..

Latest post:Masalah wanita dan Facebook

Misz Pinkie Winkie on July 6, 2010 at 11:30 AM said...

hehehe.
lin pon sokong mat repek membelasah mat rempit.
tapie kan tedi.
kalo kite merepek..kita pon leh panggil mat repek gak kan.

Dee on July 6, 2010 at 11:30 AM said...

kalo dh smpi menyusahkan org..mmg suma org nk kasi lumat je mat2 rempit ni..

Yunus Badawi on July 6, 2010 at 12:03 PM said...

Bukan setakat mat rempit yg lumat kena pijak, motor mereka pun hancur kalau mat repek dah turun minyak hehehe

Yunus Badawi on July 6, 2010 at 12:04 PM said...

eh aku first arini.

Yezzzaaa!!!!

sI tEDI on July 6, 2010 at 12:41 PM said...
This comment has been removed by the author.
Rara Nasiha on July 6, 2010 at 12:47 PM said...

siapakah mat repek? hehe

mier@merr on July 6, 2010 at 2:55 PM said...

coba juga

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting