Tuesday, July 06, 2010

PaGi-PaGi suDah MerenunG Masa DePan. PanDai kaU Bawa DirI Si KuraP!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:21 AM
Photobucket

Bajet comellah duduk atas katil aku sambil merenung jauh ke luar tingkap?

Ha ha ha ha...

Hari Selasa. Semalam Bos aku cakap hari ini atau Khamis dia mahu cuti. Dia beritahu sahaja tapi borang belum isi. Aku mahu sembur-sembur kiri kanan keluar rumah nanti. Harap-harap dia tiada hari ini.

Kamu rasa, Bos aku cuti hari ini ke Khamis?

Ekekekeke..

Suka menghitung hari. Terasa cepat waktu berlalu.

Okey Si Kurap. Kau boleh keluar 'membuang' sekarang, terjun ikut tingkap!!

Nota kakitanganku : Tingkap yang banyak nilai sentimental. :))





16 kUs-kUs:

m.q on July 6, 2010 at 7:46 AM said...

telinga nya dah ok ke?

Diarihatiku1976 on July 6, 2010 at 7:59 AM said...

waduhhh.. merenung jauh tuuuu

@rE-LonG on July 6, 2010 at 7:59 AM said...

Hoho...lama xtulis komen..asik bce je..tp komen xda..;)

Owh best ayat tingkap yg bnyk nilai sentimental...cuz tmpat slalu merenuG mse dpn gak tu..hihi

Mohamad Faizal on July 6, 2010 at 8:04 AM said...

tedi aku ada kucing baru yang lebih garang tapi gebu haa haa

Tuah Hanani on July 6, 2010 at 8:27 AM said...

mungkin boss cik ted akan cuti ari ni dan jugak khamis skali... hehehe

sarah shafie on July 6, 2010 at 8:51 AM said...

si kurap tgh jiwang2 tu..

Lelaki Ini on July 6, 2010 at 9:03 AM said...

hahaha
jiwg mengalahkan bos diew!

Uruchimaru @ kf on July 6, 2010 at 9:09 AM said...

kucing oh kucing!

ciK LyndaWawa igUana on July 6, 2010 at 9:21 AM said...

wah...merenung...apakah yang terjadi selepas ni...hehe

meowwmania on July 6, 2010 at 9:30 AM said...

dr blkg pon teserlah kehandsomeman beliau

mr kurap i mish u ahaks~

Softtouch [Hanim] on July 6, 2010 at 9:34 AM said...

comel jer dia duk kat tingkap..kucing2 tedi semua suka duk situ kan?..sy rase ari ni n ari khamis dia cuti..:)

Misz Pinkie Winkie on July 6, 2010 at 9:43 AM said...

alolo..
comelnya si kuning tue.
merenung masa depan.
teringat kat gf ker apa si kuning oii?

.::WaNiE::. on July 6, 2010 at 9:44 AM said...

cuti cuti

hahaha

Hazzy Ishak on July 6, 2010 at 9:53 AM said...

rindu kat kucing hazzy, nakal

Along25 on July 6, 2010 at 9:55 AM said...

comey si kurap... boleh geng dengan si Bobo saya! beliau juga suka merenung masa depan hohohoho~

♥etiey erywan♥ on July 6, 2010 at 9:58 AM said...

wah...berperasaannnya dia... fikir nape la aku jadi kucing! hihi

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting