Tuesday, July 06, 2010

mEnTeri TeGur arJa Lee BerBoGeL: SiaPa arJa Lee? akU Pun TiDak KenAL. LePas inI MesTi 'PemeS'. .... DaLam BoToL LakU Di PawaGam? MimPiLah! Kata akU!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 6:00 AM
Photobucket

Semalam rasanya mahu tulis pasal ini sebab aku rasa mahu tergelak baca artikel dari seorang wartawan hiburan yang terang-terangan memuji filem yang apa kaedahnya ini.

Di perenggan akhirnya dia tulis,
"Macam memuji sakan filem rakan sendiri, namun jangan cepat meletak hukum. Tidak semua pembuat filem yang juga rakan, saya angkat ke dalam penulisan yang tidak seberapa ini. Usah cepat melatah, anda tunggu saja lakonan Arja Lee dan Wan Raja ini. Wassalam! "

Artikel penuh di sini.

Aduhai! Dia tidak beri kita terlalu cepat meletak hukum. Katanya jangan cepat melatah. Seriusnya aku tersenyum sini membaca setiap bait tulisan wartawan tersebut.

Entah apa-apa. Mahu berdakwah kata penerbitnya tetapi pelakon kau berdakwah sampai sanggup berbogel untuk hidupkan watak! WTH??

Okeylah,
aku bukan wartawan hiburan. Bukas siapa-siapa dalam bidang penulisan dan perfileman. Tidak faham apa itu seni. Apa itu 'dakwah' dalam cara Raja Azmi yang kononnya mahu menunjukkan kekesalan seorang lelaki yang telah mengubah jantina. Atau apa-apa sajalah.

Tapi sebagai seorang yang tidak sanggup mencemari kepala otak aku dengan cerita dan watak berbogel sebegitu, dengan jujurnya aku lebih rela tengok filem ZOO dan bergelak ketawa!!

Sekian, harap maaf.

Terima kasih.

Sumber gambar dan berita di sini.

Nota kakitanganku : Tidur lebih baik!





13 kUs-kUs:

Kak Anie on July 6, 2010 at 12:06 AM said...

Raja Azmi memang suka menerbitkan filem yang kontroversi...kadang bukan sedap pun filem2 dia tu...

Dahlah berbogel macam terasa bangga pulak tu...heboh sedunia

gabanMorka on July 6, 2010 at 12:19 AM said...

kontroversi datangkan duit.duit 2 yg penting bagi diorang

FarhanaDr on July 6, 2010 at 12:26 AM said...

Hoh.. Maseh teringat betapa kecewanya tengok cinta 200 ela dulu.. Huhu..

aNiSa hANg tUaH on July 6, 2010 at 12:27 AM said...

wow wow
kontrovesi sungguh

PinQib on July 6, 2010 at 12:38 AM said...

x betul ar pembuat filem mesia ni.. smua nak jdi baraatt..

Jum singgah belog Pink!

Tips menjadi comel !

JMR on July 6, 2010 at 1:20 AM said...

kalo pompuan yg berbogel, nak la gk aku tgk..ni laki..citpoihh...hahaha

MyaFiza on July 6, 2010 at 2:25 AM said...

heh! memang tak berminat nak tengok. matlamat tak menghalalkan cara.

nj on July 6, 2010 at 2:50 AM said...

...lelaki ke berb***l?? ish ish...habis idea dah nak wat filem la tu...pompuan agaknya kena tentang habis2an...cuba guna lelaki lak ye...

beautiful_rose on July 6, 2010 at 6:10 AM said...

x pernah berminat utk tgk cerita arahan beliau...sbb sumenye mengarut.nk wt citer y ade pengajaran pun biar betul crenye.

white rose on July 6, 2010 at 6:58 AM said...

keh,keh,keh...

nak bogel pun bio lee gambo jelas...
xdelaa nak sembunyi2...

yeeeeeehaaaaaa...

Ery Farieha on July 6, 2010 at 7:06 AM said...

raja azmi?
sape tu?
wakakakakak

m.q on July 6, 2010 at 7:48 AM said...

tedi...jom kita tgk toy story3 hahahaha..lg pueh hati

Softtouch [Hanim] on July 6, 2010 at 9:37 AM said...

saje nk buat oontroversi konon2 boleh lakukan filem dia...alih2 xlaku lgsung..hahahaha

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting