Wednesday, July 07, 2010

MayA KariN Dan suaMi masinG-MasinG Di DenDa RM 1000.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:07 PM
Photobucket

Aduhai! Pakai tudung macam mana pun, Maya tetap nampak tertarik menarik kau tetap da bomm!! Ha ha ha. Seriusnya, dengan muka aku yang bulat dan lebar ini, aku tidak sesuai memakai tudung yang melekat di dahi sebegini. Sebabnya ia akan membuatkan muka aku bertambah bulat. Sedih. :(

Photobucket

Dak Itam tidak suruh letak pun sebab dia kata kali ini muka Steven tidak nampak 'ensem' dengan mulut muncungnya. Ha ha ha ha. Tidak apa. Aku letak juga. Adil dan saksama.

Mereka di denda kerana bernikah tanpa kebenaran di Itali 2 tahun lepas. :)

Eh! Seriusnya, kamu yang perempuan kalau pakai tudung suka yang macam mana ya? Yang bermuncung di depan atau ala-ala yang macam Maya Karin pakai ini? Tapi rata-rata aku tengok mereka pakai 'shawl' semua jenis yang di ataskan? He he he.

Sumber berita dan gambar dari sini.

Nota kakitanganku : Tidak pernah pakai 'shawl'. Pegang pun tidak pernah. Ha ha ha.





12 kUs-kUs:

~LP Lum~ on July 7, 2010 at 7:47 PM said...

hehehe... aku pun xsesuai guna shawls.. teramat bulat.. aku lebih suka guna tudung bawal... :)

.::WaNiE::. on July 7, 2010 at 7:48 PM said...

pegang pun tak penah? nah aku kasik ko pegang

hahha

cik paro on July 7, 2010 at 7:59 PM said...

saya suka pakai syria...
lari tajuk pulak..
hehehehheh..

zns on July 7, 2010 at 8:19 PM said...

mmg pakai shawl...muka? takyah cakaplah..sure punya bulat n beso

syaf on July 7, 2010 at 8:47 PM said...

awi 2 rita rudaini ngan zafuan adha kene...ni deirog lak,.,.


weyh tedi link aku dah tukar taw...

http://uncle-syaf.blogspot.com

iqbalsyarie on July 7, 2010 at 9:30 PM said...

huhu...sian~ biar jd pengajaran kpd semua~
Latest post:Perlukah kita berdoa..?

al-lavendari on July 7, 2010 at 9:52 PM said...

jangan sedih muka bulat. Dato' Siti muka dia bulat juga. cantik apa ! Kalau tidak tak kan Dato' K terpikat.

Miss ... on July 8, 2010 at 8:21 AM said...

yg ada muncung hehe

Softtouch [Hanim] on July 8, 2010 at 9:17 AM said...

sy suka muncung2 didepan..nmpaklah illusi muka sy pjg sikit walaupun bolat...
samalah kita tedi xpernah pakai shawl..xsesuai

m.q on July 8, 2010 at 11:26 AM said...

ler..yg hari tu kawen gempak pakpong pakpong tu tak daftar lg kt mesia??? appadaaaaa...

kella on July 8, 2010 at 11:43 AM said...

aku pun tak sesuai weh.. pakai tudung cam tu! booolaat!

ciK LyndaWawa igUana on July 8, 2010 at 3:18 PM said...

maya sungguh cantik begitu..hehehe

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting