Thursday, June 24, 2010

aIshaH MemiLih DuDa aNak enAm SeBaGai suamI. PengakuaN BeranI Dan JuJur!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:00 AM
Photobucket


Sumber gambar dari Facebook Aishah dan berita dari sini.

Minat gila dengan Aishah masa aku muda-muda dulu. Erk! Aku sudah tua ke?

Aishah mengakhiri zaman jandanya dengan seorang duda anak 6 pada 30 April 2010. Tapi aku hormat keberanian dia yang menceritakan tentang latar belakang suaminya. Juga tempat mereka bernikah iaitu di Thailand.

Kalau artis lain mesti sudah selindung dan nafi menafi.

He he he he.

Sekian sahaja laporan berita hiburan untuk pagi ini.
Ekekekeke.

Terima kasih.

Nota kakitanganku : Suka pada orang yang berani dan jujur.





28 kUs-kUs:

Adlina Husaini on June 24, 2010 at 9:34 AM said...

bagusnya dia..

~aSHa~ on June 24, 2010 at 9:39 AM said...

bagus spt namanye...

skrg tajuk tedi sudah kembali..ehehe chaiyork tedi...i like...

Hazzy Ishak on June 24, 2010 at 9:40 AM said...

blog tedi macam blog gossip artis pulak
hehe

sarah shafie on June 24, 2010 at 9:43 AM said...

npe kna nikah kt thailand ek?

LiNda on June 24, 2010 at 9:43 AM said...

Kejujuran itu penting utk mengelakkan fitnah .

ejaMaria on June 24, 2010 at 9:47 AM said...

nape nikah kat Thailand... nnt kena naik mahkamah cam Bung n Zizie plak...

dotblogspotdotkom on June 24, 2010 at 9:47 AM said...

tp pakcik rasa.... kalu aisah tu artis glamer macam CT... xmo de di ceritakan kat pablik...huhuhuuh

Watierman, rmanbkr on June 24, 2010 at 9:49 AM said...

Jodoh pertemuan..ketentuan Ilahi...Moga Aisyah dan pasangannya....kekal bahagia dan mendapat Rahmat...berkekalan melalui hari-hari tua yang menapak...setiap hari....hingga ke akhir Usia...Amin!

sI tEDI on June 24, 2010 at 9:53 AM said...

kalau nak tahu kenapa dekat thailand, klik sumber berita okey?

aku cuma suka dia jujur dalam bercakap,

yang bab latar belakang perkahwinan tu x nak komen sbb tak tau cerita sebenar. he he he

masih suami org atau sudah cerai den tak jelas di situ.

tp i x ske poligami :((

ha ha ha

white rose on June 24, 2010 at 10:18 AM said...

wah...rezki dia kan...

alhamdulillah, ade suami...

kita???

Zareda Norman on June 24, 2010 at 10:50 AM said...

dah jodoh, bak buek cam no.. cinta kan...

Uruchimaru @ kf on June 24, 2010 at 10:51 AM said...

sukar mahu cari org jujur dan berani skrg ini tedi!

peaNut on June 24, 2010 at 10:52 AM said...

peanut pon minat aishah ni..kagum dgn suara dia yg lantang tu...sampai skrg on masih minat..ehehe..biarla siapa pun yg aishah pilih utk jd suaminya...peanut tetap doakan dia bahagia..hikhik

laila on June 24, 2010 at 10:58 AM said...

bagusla dia kan?
suka dia sbb sora dia lembut sgt

yoro okino on June 24, 2010 at 11:05 AM said...

oo cite artis ke?
xper la klu dier rase laki tu leh bahagiakn dier..=)

kella on June 24, 2010 at 11:06 AM said...

nampak berseri mukanya!
aku juga minat dia masa kecik2 dulu.. nyanyi lagu 'oh dunia ini.. penuh kepalsuan.." dapat no 1! ya.. itu zaman dulu2 zaman muda2!
eh.. aku juga sudah tua la kiranya! sama macam kamulah tedi! hihihi

deena awanis on June 24, 2010 at 11:08 AM said...

selamat pengantin baru aisyah!!

fikaryna on June 24, 2010 at 11:18 AM said...

suka juga! hehe..

aNiSa hANg tUaH on June 24, 2010 at 11:20 AM said...

bagus2
semoga berkekalan :)

Purpleheart on June 24, 2010 at 11:21 AM said...

perkara yg baik tak perlu diselindung..semoga berbahagia..

Dee on June 24, 2010 at 11:28 AM said...

tahniah pd aishah..moga dia ketemu kebahagiaan hakiki..

ieQa sWetLuv on June 24, 2010 at 11:57 AM said...

mudah-mudahan diorang bahagia =)

baby berry on June 24, 2010 at 12:02 PM said...

isk..kira pengakuan ekslusif le ni.

Liliyuli on June 24, 2010 at 12:05 PM said...

tapi kenapa di tahiland?

ciK LyndaWawa igUana on June 24, 2010 at 12:43 PM said...

tahniah gosipper.hehehe

Softtouch [Hanim] on June 24, 2010 at 3:25 PM said...

selamat pengatin baru aisyah..haah yer nape kat thailand..

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on June 24, 2010 at 4:35 PM said...

bagusla kalau dah kawin

PinQib on June 24, 2010 at 4:56 PM said...

:) berani bertempat.. muga bekalan

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting