Tuesday, June 29, 2010

BiLa TeLinGa PuLa aDa Darah kOTor.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:00 AM
Photobucket

Telinga pula mengelembung. Jumaat lepas sudah bawah ke veterinar. Mereka kata ini adalah darah kotor bukan bisul. Jadi dia beri suntikan untuk benda ini pecah sendiri. Jika tidak pecah bawa semula ke vet dan akan ada minor surgery.

Tiada ciri-ciri mahu pecah. Minggu ini cari masa lapang untuk bawa semula dia ke vet.

Nota kakitanganku : Cakap dengan MA tu, kucing seekor masalahnya macam 10 ekor. Ekkekeke..







21 kUs-kUs:

aNIe on June 28, 2010 at 9:35 PM said...

tEDl...pelihara kucing ni macam pelihara anak kan?

ejaMaria on June 28, 2010 at 9:37 PM said...

dahsyat nye bela kucing sampai macam ni... kat kampung dulu, bela bagi makan je... paling ade pun bagi makan ubat cacing :)

Amieynna Amin on June 28, 2010 at 9:41 PM said...

mmg penyayang la kamu ni, tedi..
tahniah..

sarah shafie on June 28, 2010 at 9:47 PM said...

tedi sgt2 pnyayng kn??lme dh x mnja2 dgn kucing..

Nurhayati on June 28, 2010 at 9:47 PM said...

siannye.. cepat2 berubat yer

redNing on June 28, 2010 at 10:03 PM said...

cam org gak..ada kalanya sihat...sakit

aNiSa hANg tUaH on June 28, 2010 at 10:23 PM said...

semoga die akan baik2 saje
:)

nadirah_nor on June 28, 2010 at 10:36 PM said...

get well soon kitty!!

Qisha on June 28, 2010 at 10:43 PM said...

alaa ciannya..moga cepat sembuh..segalanya buatmu..

.::WaNiE::. on June 28, 2010 at 10:51 PM said...

ala siannye :)

kalau la kucing pandai cakap

Zareda Norman on June 28, 2010 at 11:18 PM said...

lah dah telinga pulak sakit... macam macam hal.. nak dibiarkan kesian kan kan

JMR on June 28, 2010 at 11:27 PM said...

susah kn nak jaga seekor kucing...huhuhu

cikAfro on June 29, 2010 at 12:07 AM said...

kenape dgn c kurap nih...risau... :'(

PinQib on June 29, 2010 at 12:13 AM said...

eh.. takut btul klu pecah tu.. cepat33. bawak p vet


Jum singgah belog Pink

Update!

nisya on June 29, 2010 at 1:08 AM said...

macam2 dugaan..

HonEyBuNNy on June 29, 2010 at 1:44 AM said...

ciannya dia......sedey bila tgk kucg sakit...

Othman Juliana on June 29, 2010 at 2:53 AM said...

itu kalau kembung di telinga kucing, kalau di telinga manusia? oh, jue slalu ada macam bisul kecik kat cuping telinga~

meowwmania on June 29, 2010 at 7:15 AM said...

alahai keciannya...si kurap ke tu?

Watierman, rmanbkr on June 29, 2010 at 7:53 AM said...

Salam Dik....moga Dak Bulu yang satu tu cepat sembuh ya.....Akak faham Dik... penuh tangan....nak uruskan...tambahan lately bulu si Tomei dah semakin panjang...suka bersimpul kalau tak rajin menyikat...hari tu masa Akak tengah groom bulu dia...sampai tergunting jari Akak...lukanya....sikit..tapi darah keluar..mak aiii!!

Softtouch [Hanim] on June 29, 2010 at 9:35 AM said...

siannyer kucing tu..dah ade gelembung plak...mcm jaga bb plak kucing ni yer..

nasikputeh on June 29, 2010 at 9:50 AM said...

caring nya kamu ni.. jaga kucing mcm jaga anak.. hehe

good girl~

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting