Tuesday, June 15, 2010

Al-Fatihah

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:00 AM
Al-Fatihah kepada seorang kawan yang meninggal dunia pada awal pagi tadi di Unit Rawatan Rapi Hospital Besar Melaka.

Hampir sebulan beliau bertarung nyawa apabila banyak organ dalamannya tidak berfungsi akibat daripada apendiks yang sudah pecah kerana lambat mendapatkan rawatan.

Tolonglah kawan-kawan,
jika kamu rasa kurang sihat atau semacam sesuatu yang tidak kena jangan bertangguh untuk mendapatkan rawatan. :(

Al-Fatihah bro,
kamu banyak tolong aku dalam bab-bab komputer . Ingat lagi genap setahun yang lalu, bila papan kekunci aku tidak berfungsi, walaupun awal pagi, kamu sanggup datang membuka kedai dan membantu sehingga ianya boleh di gunakan.

Semoga kamu di tempatkan di kalangan orang yang beriman dan beramal soleh! InsyaALlah. Semoga Allah S.W.T mencucuri rahat ke atas roh kamu. InsyaAllah. Amin.

Jenazahnya telah di bawa ke kampungnya di Muar dan akan di kebumikan pagi ini.

Takziah untuk kamu keluarga.
Al-Fatihah.

Nota kakitanganku : Penderitaan kamu sudah terhenti.






26 kUs-kUs:

Nadya ©™ on June 15, 2010 at 6:25 AM said...

inalillah..
Semoga rohnya ditempatkan di kalangan orang yg beriman..
Aminn..

Al fatihah~

hanie@nisya on June 15, 2010 at 6:37 AM said...

al-fatihah..

anisalya on June 15, 2010 at 7:08 AM said...

yang pergi takkan kembali.takziah buat keluarganya..

sonata anak kancil on June 15, 2010 at 7:22 AM said...

Takziah untuk keluarga allahyarham. Semoga rohnya ditempatkan dalam kalangan mereka yang beriman. Al-Fatihah

baincardin on June 15, 2010 at 8:15 AM said...

Al-Fatihah.....

fikaryna on June 15, 2010 at 8:15 AM said...

apendiks yg lambat dirawat? bahayanya..

takziah utk tedi dan juga keluarganya..

semoga rohnya dicucuri rahmat..

Lya Colours on June 15, 2010 at 8:17 AM said...

al-fatihah...

a.z.r.i.n.a.03.07 on June 15, 2010 at 8:25 AM said...

Al-fatihah.



kita memang dapat tahu simptomnya. rasa senak di bahagian kanan,atas dari pelipat.


Alhamdulillah kRina dah jalani pembedahan appendiks pada 2002. Yg sedihnya masa tu Abg takde di M'sia 2 bulan.


Kawan-kawan yg menolong.Hantar hospital. Bawak balik kereta dari ofis ke rumah. Terima kasih sangat pada Wan Amalyn dan suami masa tu.

dotblogspotdotkom on June 15, 2010 at 8:26 AM said...

yang baik jadi teladan.....

mati bukan pengakhir kehidupan... tetapi mati adalah permulaan kehidupan yang tidak akan ada matinya lagi selepas itu...

bila² sahaja ALLAH berhak mengambil apa yang telah dipinjamkan kepada kita....

'AQILAH on June 15, 2010 at 8:34 AM said...

alfatihah

Softtouch [Hanim] on June 15, 2010 at 8:53 AM said...

Al fatihah...

MiYOKO TACHIBANA on June 15, 2010 at 8:57 AM said...

al-fatihah..

salam takziah utk tedi n keluarga kwn tedi..

Yunus Badawi on June 15, 2010 at 9:13 AM said...

Al-Fatihah.

Betul tu. Kalau ada rasa tak selesa yg berpanjangan eloklah check doktor.

h a n i e on June 15, 2010 at 9:13 AM said...

al-fatihah..


semoga rohnya dicucuri rahmat..

~aSHa~ on June 15, 2010 at 9:17 AM said...

alfatihah dan salam takziah..

ada yang terbaik untuk dia di sana...

cahayachenta on June 15, 2010 at 9:19 AM said...

innalillah...

takziah tedi... aku pun baru kehilangan kawan....

sama2 kita doakan roh mereka di tempatkan di kalangan org yg beriman...amin...

deena awanis on June 15, 2010 at 9:21 AM said...

al-fatihah untuk beliau...

Cik Zoe on June 15, 2010 at 9:42 AM said...

al-fatihah untuk arwah.
semoga ditempatkan dikalangan orang yang beriman dan beramal soleh.

Watierman, rmanbkr on June 15, 2010 at 9:43 AM said...

Innalillahiwainnailaihirajiuun...AlFatihah buat Arwah...Moga Rohnya dicucuri RahmaT..Amin!

Salam Dik Tedi...Akak terlalu sibuk sekarang ni...dengan tambahan kerja memandu anak2 dan Hubby ke sekolah dan office...tak lekat papan punggung...nak sedap2 hadap lappy Dik....Miss you all!!!

Moga jadual ini lebih meringankan minggu depan!!Amin!

zaradgreat on June 15, 2010 at 9:45 AM said...

takziah
Al-Fatihah.
semoga ditempatkan di kalangan orang beriman

Mama Nazhan on June 15, 2010 at 11:17 AM said...

Semoga rohnya diletakkan di kalangan org yang beriman..

||| PöJìé PööH ||| on June 15, 2010 at 11:24 AM said...

Ya Allah sebab apekdiks jer leh bawa maut kan, nasib baik dulu cepat2 operate.. Smeoga roh beliau bersama roh2 insan yg beriman.. Amenn..

Love,
PojiePooh Abdullah

Dee on June 15, 2010 at 11:30 AM said...

al-fatihah..moga rohnya dicucuri rahmat..amin..

Misz Pinkie Winkie on June 15, 2010 at 12:13 PM said...

al fatihah.
ajalnya sudah sampai.
moga ditempatkan dikalangan orang yang beriman.

emma on June 15, 2010 at 12:36 PM said...

al-Fatihah

Che Kechik on June 15, 2010 at 7:06 PM said...

takziah buat keluarga arwah..
semoga tabah menghadapi ujianNya..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting