Wednesday, June 16, 2010

BiLa akU Di LanTik menJaDi aGen CarI JoDoh UnTuk KucinG!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:18 PM
Photobucket

Etty minta bantuan iklankan pasal kucing dia yang mahu cari pasangan. Kucing dia bernama Adik ini seekor jantan mencari kucing betina untuk di kahwinkan. He he he. Maklumlah musim mengawan sekarangkan?

Maklumat lanjut boleh tengok dekat blog etty.

Etty di Melaka. Kalau dapat kucing yang ada di Melaka lagi senang. Apa-apa pun jika ada yang setuju boleh terus hubungi etty di blognya.

Nota kakitanganku : Jantan sama jantan tidak boleh okey!! Haremmmmm!








28 kUs-kUs:

a.z.r.i.n.a.03.07 on June 16, 2010 at 10:06 AM said...

kekekeke..


boleh mintak komisen ni Ted !

m.q on June 16, 2010 at 10:14 AM said...

bagusnya jadi ejen cari jodoh...

MiYOKO TACHIBANA on June 16, 2010 at 10:17 AM said...

aku pun ade seeko kucing jantan yg tgh cari jodoh niii....nnti, nk suh ko iklankan gak laa....

Kak anie on June 16, 2010 at 10:22 AM said...

Hehehe...jadi pencari jodoh kucing pun jadi lah...hehhee...nak jadi pencari jodoh untuk orang lain takut tak sesuai nanti...heheh

Comel kucing tu...macam kucing akak si Cima dulu...

Softtouch [Hanim] on June 16, 2010 at 10:23 AM said...

he he he...org musim kawin ni kucing pun ikut jgk yer..comel jer nk cr jodoh...ingatkan betina td rupenya jantan...sorylah Adik, acik takde kucing...selamat mencari jodoh..:)

deena awanis on June 16, 2010 at 10:26 AM said...

haiyaaa..kucen pun cari jodoh eyk???

kella on June 16, 2010 at 10:41 AM said...

hahahaha... agen carik jodoh kucin.. hehehe

iqbalsyarie on June 16, 2010 at 10:46 AM said...

wahahaha..kucing oh kucing..tapi jgn kahwinkan manusia dgn kucing pulak ea.hehehe

My latest post:Kwn baik semua org

Mawar_berduri on June 16, 2010 at 10:50 AM said...

hihihi...sejak bile la blog Tedi jadi ejen cari jodoh kucing nih ? ..tapi bagus jugakkan ? ...hihi

Dee on June 16, 2010 at 10:51 AM said...

xpe..meramaikan umat..hehehe..

aNiSa hANg tUaH on June 16, 2010 at 11:15 AM said...

macam best jee
heeeee

comelnye diee

Hana Picca on June 16, 2010 at 11:17 AM said...

hahaha..ko pon dah sama mcm hana nih..

comelnyer si adik ni..tp sayang cimon sudah berlaki skrg:P

dkama on June 16, 2010 at 11:30 AM said...

uisshh berapa hantaran dia ni tedi...? kalau nak pakai pasukan kompang cakap tau... hahaha... PEACE...

Liliyuli on June 16, 2010 at 11:31 AM said...

dah macam orang dulu-dulu dah. kawen atas pilihan keluarga..hehehe

QieFLy si Dolce on June 16, 2010 at 11:31 AM said...

alahai cantiknyer bulu kucing tue......

Misz Pinkie Winkie on June 16, 2010 at 11:33 AM said...

sapalah yang bertuah tue.
hihihih

.::WaNiE::. on June 16, 2010 at 11:39 AM said...

ensem kucing itu

syaf on June 16, 2010 at 11:44 AM said...

wah kucing pon nk jodoh2 kan...

ei eii kucing yg kat atas 2 same ngan kucing aku lah kaler die

atty's on June 16, 2010 at 11:45 AM said...

hehee..tedi jadik pencari jodoh kucing ye..kira orait tu ..

zns on June 16, 2010 at 11:49 AM said...

cik tedi...nana ku jantan..hik hik
cik tedi...jodoh untuk orang boleh? carikan utk aku yea..:)

Alimaz-Kembara Terasing on June 16, 2010 at 11:52 AM said...

hai cikki kecik lagi...hehehehe

ctpayong on June 16, 2010 at 11:56 AM said...

ted...ko nak pakai wakil tak pergi meminang...aku sanggup kalau pasal2 meow neh. bila tu majlis nyer..hikhik

pakcikLie on June 16, 2010 at 12:29 PM said...

bagus idea tu...leh wat duit ni kalau nak komesil kan..

nas on June 16, 2010 at 12:32 PM said...

ok..tapi kucing jantan itu kurang ensem ar...ahahahaha...guraw jela

~LP Lum~ on June 16, 2010 at 12:39 PM said...

salam tedi~

hehehe... aku sgkakan td kucing tu betina.. alahai cumelnya ar pulak... :)

meowwmania on June 16, 2010 at 12:42 PM said...

x dapek nak tolong, kucin2 ai suma dah disunatkan thehehe..

e.t.t.y on June 16, 2010 at 2:40 PM said...

hahahahahhahahahahhahahhahahaha. harini dia demam pulak lah. tak makan seharian. sian betul tak dapat bini.

Rara on June 17, 2010 at 1:40 AM said...

wahh,jadik ejen carik jodoh utk kucing plak..hehe :)

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting