Friday, June 25, 2010

TerimA kasIh atas soKonGan semUa TerHaDaP BLoG KDIALB!! : UcaPan BaJeT MacaM aku arTis!! TaPi Ini sEriuS!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:30 AM
Photobucket

Di pagi Jumaat yang berbahagia ini, secara formalnya aku ingin ucapkan jutaan terima kasih kepada semua pembaca blog Kadangkala Diam Itu Adalah Lebih Baik (KDIALB).

Tidak kiralah, kamu pembaca senyap atau pembaca bising ( he he he), pengintip atau penyekodeng, aku hargai semuanya.

Mana yang jengah blog aku dalam kategori 'Benci Tapi Rindu' juga aku ucapkan terima kasih. Kadangkala ketajaman jari jemari menaip buat ada yang tersinggung hati. Aku harap kita sama-sama ambil iktibar dari setiap teguran. Sama-sama baiki diri okey?

Aku mengalu-alukan sebarang teguran atau cadangan atau kritikan. Juga mengalu-ngalukan sebarang perkongsian masalah. Boleh emel ke mylosermind@yahoo.com

Photobucket

Syukur dengan jumlah pelawat yang aku terima setiap hari. Walaupun kadang-kadang aku terpaksa 'skip blogwalking' tapi jumlah trafiknya tetap buat aku terharu. Okey! Kesat airmata sekarang!!

Aku menghargai sokongan semua.

Aku harap jumlah pengikut blog aku yang ramai bukan hanya terletak pada angka yang kaku sahaja tetapi pada satu hubungan dan ukhwah yang dapat di eratkan lagi. InsyaAllah

Tegur-tegurlah aku kalau aku terlepas pandang kehadiran kamu.

Terima kasih.

Yang luhur ikhlas dari hati.
SitEDi.

Nota kakitanganku : Bila jari tajam menaip, tumpulkan dengan kemaafan!






20 kUs-kUs:

ejaMaria on June 25, 2010 at 7:55 AM said...

best nye perumpamaan : bila jari tajam menaip, tumpulkan dgn kemaafan... :)

Watierman on June 25, 2010 at 8:01 AM said...

Segala usaha kamu Dik....kita hanya menyokong....keep on blogging....that will make us close to each other!

ikan emas on June 25, 2010 at 8:02 AM said...

tahniah , tahniah, tahniah..

nak bagi award ler..nak bagi nissan optima ke KCT 1 org dah booking pulak ..

...bagilah tips !

Sharinginfoz on June 25, 2010 at 8:05 AM said...

tahniah memang mengancam unique tu

Segmen Kenali Blogger

Nor atau Nad on June 25, 2010 at 8:15 AM said...

sis memang layak tp traffik sesak cmgituh
blog best
mesti mau baca each of ur entry
^^

Softtouch [Hanim] on June 25, 2010 at 8:16 AM said...

tahniah tedi...betul tedi bila sy bc blog tedi ni sy rase rapat ngan tedi..pastu kdg2 tedi bg komen kat FB rase kita ni mcm kawan yg rapat wpun kita xbape kenal sgt..yelah xpernah jumpe kan...teruskan berblogging yer..muah muah

Unknown on June 25, 2010 at 8:48 AM said...

ieda memang suka ngan blog penulisan tedi, luvv ya sis :)

meowwmania on June 25, 2010 at 9:04 AM said...

wahh tahniah yer...kencang sehh

p/s: sy adalah di antara pembaca bising ngeh ngeh~

sarah shafie on June 25, 2010 at 9:06 AM said...

wow..rmainye..jeles aku..haha..

Teh Ais Gula Madu on June 25, 2010 at 9:25 AM said...

sy lak suke nyelam2 incik tedi. kdg2 baca tgk..kdg2 baca komen..kdg2 baca gelak sorang2..kah3..

ctpayong on June 25, 2010 at 9:32 AM said...

congratulation...keep it up ted.

mama affan on June 25, 2010 at 9:34 AM said...

ted, bila org hargai..maksud ramai yg sayang..

apa2 pun..all d best!

setia membaca.huhu..

Dina Zakaria on June 25, 2010 at 9:37 AM said...

fuyooooo..ramainyerr..

d0tbl0gsp0td0tk0m on June 25, 2010 at 9:52 AM said...

tahniah tuan blog....

zns on June 25, 2010 at 10:12 AM said...

huhu..sebab aku suka membaca apa kau tulis cik tedi...
pape pun..tahniah

MiaSaidin on June 25, 2010 at 10:27 AM said...

wah.. keep it up tedi! i support u! hehehe.. mmg mcm artis pun ada.

JMR on June 25, 2010 at 10:40 AM said...

sekalung TAHNIAH untuk anda..:-)

a.z.r.i.n.a.03.07 on June 25, 2010 at 1:05 PM said...

ni lebih kurang macam upacara dapat award lah ni; kata-kata power tu..

hehe..

Dee on June 25, 2010 at 2:19 PM said...

tahniah..tp tertanya2 tentang sesuatu..nti dee emel tedi ok..

Anonymous said...

Bila jari tajam menaip, tumpulkan dengan kemaafan! ........

itulah sebaiknye.......

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting