Wednesday, June 23, 2010

BiLa NuruL MenGuTuk FesyeN Daun TeruP : SiaPa maHu PakaI anGkaT TanGan!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:12 PM
Photobucket

Sumber gambar dan berita di sini.

Tapi jangan pakai hampir dengan orang yang tengah berjudi. Nanti kena curi.

Aku harap ini fesyen sahaja. Tiada siapa hendaknya yang mahu memperagakan pakaian sebegini di luar.

Lagi satu, tidak tutup aurat!! Ha ha ha...

Nota kakitanganku : Aku juga tidak suka dengan DADU.





11 kUs-kUs:

si para para on June 23, 2010 at 7:53 PM said...

kaki terup mesti suka baju ni..

ctpayong on June 23, 2010 at 7:58 PM said...

urghh...macam ni punya fashion pun ade. ted, setakat memperagakan boleh ar. pakai kalu, jgn marah kalau orang senyum tapi menyindir. dalam hati, gile ape?.

Asma on June 23, 2010 at 7:58 PM said...

fesyen akhir zaman. macam-macam je. haihhh.

LORD ZARA 札拉 on June 23, 2010 at 8:07 PM said...

alololo~

jatuh sekeping habis~

ha ha ha~

black_mel on June 23, 2010 at 8:08 PM said...

fesyen tu just untuk main2 kot...tp x mustahil ada org pakai rasa2nya...

mier@merr on June 23, 2010 at 8:09 PM said...

perghhhhh..... ini macam punya pesen pon ada ka?.

azuan on June 23, 2010 at 8:52 PM said...

lelaki boleh pakai tak ekeke

iqbalsyarie on June 23, 2010 at 9:56 PM said...

uik...gelinya aku tengok.haha..sesuai jd maskot genting highland punya kasino.hahaha

Latest post: cerita lima ratus

deena awanis on June 23, 2010 at 10:05 PM said...

macam2 pesen lah..jangan sampai ada yang wt baju raya tahun ni camni udah ler..hahaha

bellar0ssa on June 23, 2010 at 10:40 PM said...

huhu betol2.bygkan sehelai kad kat tut jatuh.hah kan dak seksi tu.

PinQib on June 24, 2010 at 3:01 AM said...

zaman akhir zaman.. macam3 nak jadi.. pengaruh barat smuani

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting