Friday, June 25, 2010

aNNe nGasrI BerceraI TaLak TiGa : ErhMmm!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 2:30 PM
Photobucket

Jika tidak tahu banyak tentang pengetahuan agama. Tahulah sedikit. Aku pun tidak banyak. Aku pun selalu buat silap.

Bila gaduh asyik sebut cerai, cerai cerai. Tengok! 3 talak sekali dapat!

Anak-anak? Anne mengandung jika tidak silap aku!

Suaminya tiada akal fikiran agaknya.

Emo!

Sebab lafaz cerai di buat mainan mulut.

Takziah Anne. Keluarga akan selalu beri kamu semangat.

Sumber berita di sini.

Nota kakitanganku : Isteri jadi mangsa. Anak-anak apatah lagi. Malas mahu cakap lebih.







31 kUs-kUs:

aNiSa hANg tUaH on June 25, 2010 at 1:17 PM said...

ermm.ade je kes artis cerai berai
so..kite jgn jadik artis
hehe

tasekM on June 25, 2010 at 1:19 PM said...

anak dia kiut2 kan...?


.

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr on June 25, 2010 at 1:22 PM said...

cian dia..

Amanina on June 25, 2010 at 1:24 PM said...

artis kita, entah bila nak berubah.

a.z.r.i.n.a.03.07 on June 25, 2010 at 1:25 PM said...

insyaAllah dapat suami yang lebih baik lepas ni.


Lelaki patutnya ada sikap sabar & tak cepat melenting juga berfikiran waras.

kella on June 25, 2010 at 1:26 PM said...

sedih aku.. :(

m4rilyn on June 25, 2010 at 1:28 PM said...

baru bump into her smlm kat pavi.

pakai sedondon ngan maid. confuse jap

Hana Faza-same person on June 25, 2010 at 1:37 PM said...

mantapkan ilmu berumahtangga , tmbahkan ilmu agama..insyaAllah umahtangga bahagia

Watierman, rmanbkr on June 25, 2010 at 1:42 PM said...

Moga mereka berdua mempelajari sesuatu dari semua ini dan kita juga mengambil iktibar dari kejadian ini...agar kehidupan menjadi lebih baik di hari yang mendatang....What happened ...has happened...Live goes on.....!!!!

Faezah Hannah Al Baj on June 25, 2010 at 1:50 PM said...

jadikan pengajaran..bukan ikutan.. ^.^

Ainnur Farihah on June 25, 2010 at 1:54 PM said...

sedihnyela...

cerai2 ni...
bergegar arasy Allah kat atas tu...

lg 1..kalau xsilap ainnur,
HARAM hukumnya bila lafaz talak masa isteri mengandung...

ish3...

ya Allah...pelihara diriku drpd kesilapan lampauku & kesilapanku pd masa kaan datang...

(tetibe rase sedih)
(T___T)

dotblogspotdotkom on June 25, 2010 at 2:12 PM said...

walawey.. sekali dia bagi sarjan daaa....

kalau takat lans kopral @ kopral tu... blh lagi...

ntah le ..aku pun tak paham.....

Shamrin Mat Janih on June 25, 2010 at 2:19 PM said...

Alala, dl time sehati berdansa aku minat diaorg ni..

Liliyuli on June 25, 2010 at 2:31 PM said...

talak tiga terus? uishhhh... kesian anne...

Softtouch [Hanim] on June 25, 2010 at 2:36 PM said...

kesian anne n anak2..mmg dia tgh peknen no.3...dlm gaduh2 sblum ni mngandung plak dia..yelah kata sebulum ni asben dia mmg ade lafaz cerai...

Hazzy Ishak on June 25, 2010 at 2:36 PM said...

memang sah semua talak tu ke? alahai, kesian anne tak sangka wafi sanggup buat macam tu. tambah2 dia sdg mengandung skg.

NadiaShafiqa on June 25, 2010 at 2:51 PM said...

kesian dia..

talak 3 terus.. haishhhh!!!

redNing on June 25, 2010 at 2:57 PM said...

tu dia 3 sekali gus...xleh nk rujuk dah

QieFLy si Dolce on June 25, 2010 at 2:59 PM said...

ya rabbi takkan nak cerai kot....arghhh sudah la aku malas nak amik tahu...wat sakit ati jer dngr citer artis2 ni...belom lagi 2010 nak abis dah baper artis yang nak cerai... :(
Entry terkini : 10 Perkara Lelaki Harap Kamu Tahu.

Cik Akma on June 25, 2010 at 3:03 PM said...

kesiannyee

sueanne on June 25, 2010 at 3:07 PM said...

Perkahwinan org dulu ngn sekarang jauh berbeza..

Orang dulu terikat ngn tanggungjwb, org sekarang hurmm...

Semoga anak2 mereka tidak diabaikan..sian dorang..

FarHa on June 25, 2010 at 3:21 PM said...

hemm g2 la...cerai bukan perkara yg leh dibwk main2...

yg penting..igtkan diri sendiri dan kuatkan iman..

Qaseh on June 25, 2010 at 3:36 PM said...

darah masih muda...tu sbb la...mmg ksian anne...harap2 dia tabah menghadapinya

Lelaki Ini on June 25, 2010 at 3:41 PM said...

kesian!

makdara terdiva on June 25, 2010 at 3:47 PM said...

ermmm..sedih & kesian..
semoga beliau tabah..dan semoga bekas suami beliau itu ingat sampai bila2..
jgn gila talak sudah!!

Uruchimaru @ kf on June 25, 2010 at 3:57 PM said...

pasti ade hikmahnye......

Dee on June 25, 2010 at 4:05 PM said...

kesian kt anak2..tabahlah wahai anne..

ejaMaria on June 25, 2010 at 4:18 PM said...

emmm... dah jodoh die takat tu je...

Yatre Hayati on June 25, 2010 at 8:16 PM said...

sampai talak 3 kan?? dasyat sungguh!

~aSHa~ on June 25, 2010 at 8:49 PM said...

sian dia...ikut emosi sgt

Anonymous said...

Dapat peganti lagi muda Dan handsome lagi.
Harap hubonfan Anne Dan Aliff Aziz berpanjangan.

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting