Saturday, June 19, 2010

erhMmmmm.. aaAAAaaaaa.. erkKkk!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:00 PM
Photobucket'

Siapakah yang melukis gambar ini?

Apakah yang dapat kita simpulkan dari gambar ini?

Sekian, terima kasih.





19 kUs-kUs:

aNiSa hANg tUaH on June 19, 2010 at 10:26 AM said...

hero2 solat berjemaah

Lelaki Ini on June 19, 2010 at 10:31 AM said...

uiks..
ape ek ak nk ulas..
adeyh!!!!

Dyna Yvonne on June 19, 2010 at 10:40 AM said...

erm..
cne eh~

dotblogspotdotkom on June 19, 2010 at 10:49 AM said...

pada pakcik yg berfikiran negetaif.... si pelukis menghina ibadah solat ...

positif?.. tiada yg positif pun....

fiq on June 19, 2010 at 10:56 AM said...

macam menghina pun ada. kalau je pun nk lukis superhero yang solat, kasi la diorang pakai kain pelikat ke pe. ni biar je diorang tu pakai spender.

ashie023 on June 19, 2010 at 11:08 AM said...

ape kes semayang pakai spender??

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on June 19, 2010 at 11:13 AM said...

semua katun2 tersebut adalah beragama islam :)

QieFLy si Dolce on June 19, 2010 at 11:40 AM said...

maksudnyer sekuat mana pown hero2 ni mempertahankan tanah air...namun mereka tetap tunduk kepada PenciptaNya...

kak Erna on June 19, 2010 at 12:09 PM said...

tedi..mana dapat..

m.q on June 19, 2010 at 12:30 PM said...

hero hero pun makhluk ALLAH jugak

Yatre Hayati on June 19, 2010 at 12:40 PM said...

erm rasa macam tak elok pulak.tapi mungkin mereka da insaf kot.

Roronoa Zoro on June 19, 2010 at 12:58 PM said...

setuju dengan QieFLy si Dolce..

tapi pada pendapat aku, mungkin pelukis nak sampaikan, "walau sehebat mana pon kita, ada yang lebih hebat dari kita. Jadi solatlah kepadaNya"

tapi bergantung pada pelukis la.. kalo kafir yg lukis, paham2 je la.. huhu..

ada pros ada cons..

miss nana on June 19, 2010 at 1:17 PM said...

erm x tahu la nak kt ape. hihi.setuju dgn roronoa

Jom tengok

Hebat sangat ke penangan WOLRD CUP

cik paro on June 19, 2010 at 1:18 PM said...

erm..
rasanya pelukis nak semua umat islam berfikir..

Wanie-san on June 19, 2010 at 1:31 PM said...

tak tau nak cakap ape..terkedu....kang salah ckp susah gak...huhu

m4rilyn on June 19, 2010 at 2:47 PM said...

para super hero sedang solat berjemaah

relevan on June 19, 2010 at 5:05 PM said...

Dunia nak kiamat..

ASaDa RyutaRo on June 20, 2010 at 12:07 AM said...

korang rasa hulk kat blakang tu guna kain pelikat tak? seluar dia kan koyak..

cam penghinaan pun ye gak.

hurmm.. gambar ni macam d lukis kat dinding je.

ctpayong on June 21, 2010 at 1:35 PM said...

innama a'kmalu binniah maksudnya segala apa yang dibuat bergantung kepada niat.

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting