Friday, June 25, 2010

BiLa BunG MokhTar TeranGkat-anGkaT kenInG Dan BerkeruT Dahi : LaIn Dari BiasA. hE hE hE!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:35 PM
Photobucket

Sumber gambar dan berita di sini.

Selalu kalau hadir mahkamah beliau akan ketawa dan senyum gembira. Tapi kali ini berkerut-kerut dahi dia.

Mungkin ada 2 sebab.

Pertama: Isteri dia tiada di sebelah.

Kedua : Ini melibatkan kes rayuan dia supaya tidak di penjara.

Tunggulah 1 Julai ini. Eh! 1 Julai? Samalah tarikh kita masuk mahkamah!! 'Nebesss!!!'

Nota kakitanganku : Berani kerana benar!





10 kUs-kUs:

a.z.r.i.n.a.03.07 on June 25, 2010 at 8:15 PM said...

yelah Ted.. muka semacam jer.

kRina tak perlu pergi mahkamah nak suspens.. tunggu turn kat bank pun dah ketaq.. pelik betul.. hehe...

aNiSa hANg tUaH on June 25, 2010 at 8:33 PM said...

1 july besday saye
ceceecece
siap gtau
hehe
:P

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr on June 25, 2010 at 8:44 PM said...

kerut-kerut sbb isteri yg gebu tak ada nk teman

hehe

Mr. J pengeRindu on June 25, 2010 at 8:46 PM said...

geram tul aku.. bertuah dia dapat bini gemu , montel, comel. huh~> kalau lah aku jadi Datok.

www.pengeRindu.com

~aSHa~ on June 25, 2010 at 8:50 PM said...

ehehehe kesimpulannya ada bini 2 pun belum tentu muka jadi lebih berseri..

intanurulfateha ❤ on June 25, 2010 at 8:56 PM said...

.mebi sbb bini gebu tade kt sblh kottt ;p

ejaMaria on June 25, 2010 at 9:12 PM said...

aikkk... tedi pun gi mahkamah ke?

deena awanis on June 25, 2010 at 9:13 PM said...

ko masuk mahkamah??why??

nadirah_nor on June 25, 2010 at 10:23 PM said...

kita tunggu dan lihat
berita selanjutnya kt blog ni
sudah pasti^^

Rowena Chasez on June 26, 2010 at 8:17 AM said...

ehhhh..
nape masok mahkamah jugak nie??

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting