Wednesday, June 16, 2010

KemBaLi LaGi DaLam MenJawaB SoaLan yanG KacanG. BITK oH BITK!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:00 AM
Photobucket

Masuk ini sudah kali ke tiga. Belum ada rezeki untuk lulus. Kawan-kawan lain pun ada yang sudah putus asa. Tidak ramai yang ambil.

'Eh! Ambil lagi ke? Alahhhh.. Tak payah! Tak lulus punya.'

Ekekekeke.. Biasa sudah ayat macam itu. Tapi tidak apalah. Jangan mengaku kalah sebelum berjuang! Ekekekeke.. Bajet macam mahu ke medan peranglah.

Pernah menulis mengenai BITK di sini dan di sini.

Setakat 3 kali ambil peperiksaan ini, belum lagi aku dengar ada yang lulus. He he he. Tidak tahu mengapa soalan di macam itu. Soalan yang memang tidak mahu beri orang lulus. Ekekekek..

Apapun jangan putus asa.

BITK,
aku masih mahu menjawab soalan kamu. Doakan aku kawan-kawan. Jangan sampai aku tertidur dalam dewan periksa kerana terlalu kusyuk menjawab soalan. Ekekekeke...

Nota kakitanganku : Maaf juga andai tidak dapat membalas lawatan dan terima kasih kerana singgah dan membaca!

BITK= Bayaran Insentif Tugas Kewangan





13 kUs-kUs:

Hazzy Ishak on June 16, 2010 at 8:25 AM said...

tak tahu menahu
hehe

Tuah Hanani on June 16, 2010 at 8:37 AM said...

usaha lagi cik ted. jangan putus asa...

~aSHa~ on June 16, 2010 at 8:39 AM said...

good luck...semoga lulus cemerlang

m4rilyn on June 16, 2010 at 8:45 AM said...

semoga berjaya ye.

amin

Misz Pinkie Winkie on June 16, 2010 at 8:51 AM said...

good luck tedi..
lulus belanja yerk..hihiihi

Softtouch [Hanim] on June 16, 2010 at 8:56 AM said...

gud luck...InsyaAllah kali nie mesti lulus..amin...

Cik Akma on June 16, 2010 at 9:22 AM said...

ingatkan bitk tu betik. hahaahahhaa

Cik Akma on June 16, 2010 at 9:22 AM said...

ingatkan bitk tu betik. hahaahahhaa

NichKhun on June 16, 2010 at 9:59 AM said...

bitk.. hehehe first time dgr taw..
ape2 pom gud luck taw..
insyaallah satu ari nnt rezeki tu dok kat sebelah awk cik tedi..
amin..

a.z.r.i.n.a.03.07 on June 16, 2010 at 10:09 AM said...

belum ada rezeki lagi..
cuba lagi...jangan mengalah.




sekolah itu !


*rumah arwah nenek belakang maktab pompuan durian daun

fikaryna on June 16, 2010 at 10:13 AM said...

selamat berjaya..sabar dan usaha akan diberi balasan yg baik oleh Allah..

insyaAllah..

m.q on June 16, 2010 at 10:17 AM said...

aku ambik bitk 2 kali
dua2 tak lulus hahahah
tp skrg tak perlu ambik lagi..yeay..

kella on June 16, 2010 at 10:43 AM said...

aku doakan moga kali ni soalan ko dapat senang sikit! moga peroleh kemudahan.. :)

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting