Wednesday, June 16, 2010

KemBaLi LaGi DaLam MenJawaB SoaLan yanG KacanG. BITK oH BITK!!

Photobucket

Masuk ini sudah kali ke tiga. Belum ada rezeki untuk lulus. Kawan-kawan lain pun ada yang sudah putus asa. Tidak ramai yang ambil.

'Eh! Ambil lagi ke? Alahhhh.. Tak payah! Tak lulus punya.'

Ekekekeke.. Biasa sudah ayat macam itu. Tapi tidak apalah. Jangan mengaku kalah sebelum berjuang! Ekekekeke.. Bajet macam mahu ke medan peranglah.

Pernah menulis mengenai BITK di sini dan di sini.

Setakat 3 kali ambil peperiksaan ini, belum lagi aku dengar ada yang lulus. He he he. Tidak tahu mengapa soalan di macam itu. Soalan yang memang tidak mahu beri orang lulus. Ekekekek..

Apapun jangan putus asa.

BITK,
aku masih mahu menjawab soalan kamu. Doakan aku kawan-kawan. Jangan sampai aku tertidur dalam dewan periksa kerana terlalu kusyuk menjawab soalan. Ekekekeke...

Nota kakitanganku : Maaf juga andai tidak dapat membalas lawatan dan terima kasih kerana singgah dan membaca!

BITK= Bayaran Insentif Tugas Kewangan





13 comments:

Hazzy Ishak said...

tak tahu menahu
hehe

Tuah Hanani said...

usaha lagi cik ted. jangan putus asa...

~aSHa~ said...

good luck...semoga lulus cemerlang

m4rilyn said...

semoga berjaya ye.

amin

Misz Pinkie Winkie said...

good luck tedi..
lulus belanja yerk..hihiihi

Softtouch [Hanim] said...

gud luck...InsyaAllah kali nie mesti lulus..amin...

Cik Akma said...

ingatkan bitk tu betik. hahaahahhaa

Cik Akma said...

ingatkan bitk tu betik. hahaahahhaa

NichKhun said...

bitk.. hehehe first time dgr taw..
ape2 pom gud luck taw..
insyaallah satu ari nnt rezeki tu dok kat sebelah awk cik tedi..
amin..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

belum ada rezeki lagi..
cuba lagi...jangan mengalah.




sekolah itu !


*rumah arwah nenek belakang maktab pompuan durian daun

fikaryna said...

selamat berjaya..sabar dan usaha akan diberi balasan yg baik oleh Allah..

insyaAllah..

m.q said...

aku ambik bitk 2 kali
dua2 tak lulus hahahah
tp skrg tak perlu ambik lagi..yeay..

kella said...

aku doakan moga kali ni soalan ko dapat senang sikit! moga peroleh kemudahan.. :)