Thursday, June 10, 2010

18sx : aKsi PasanGan BersEkeDuDukaN. HanyA NamPak JanTan KeParaT SahaJa. YaNG PerEmPuan TuKanG AmBil GamBar .

cOrat cOret Oleh : myQza pada 6:25 PM
Photobucket


Selepas mendapat sambutan yang menggalakkan dan luar biasa terhadap 'entry' 18sx : Aksi mengeringkan badan selepas mandi. masih belum di siar di Youtube', ( boleh di baca di sini ) kini aku kembali dengan aksi yang tidak kurang hebatnya. Mari kita terjah. (sambil nyanyi lagu terjah ala-ala Nas Ahmad) Ha ha ha ha . Entah apa-apa.


Sejak kena penyakit gatal-gatal hari itu, tilam telah di tukar dengan yang baru. Tilam lama, mungkin segala hama yang bersarang sudah keluar menjengah. Jadi bergotong royonglah aku seorang diri membersihkan bilik dan menukar susun atur katil, almari, laci dan kawan-kawannya.

Tapi ada seekor budak ini dia, memang suka dengan kedudukan katil yang baru. Aku rapatkan ke tingkap. Jadi setiap kali dia masuk dia akan loncat dari tingkap terus ke tilam. Sejak dua menjak ini dia memang rajin balik tengah malam dan tidur dalam bilik atas tilam baru yang masih belum bercadar.

Menyampah tau. Bau kalau wangi tidak apa. Mandi semalam hari ini sudah bau longkang. Lepas itu tidur mahu dekat-dekat. EeE! Tak rela i!!

Photobucket

Photobucket




Photobucket

Photobucket

He he he he.. Muka gangster calar balar. Badan dan kepala penuh parut. Haiyaaaaa!!

Okey! Sekian sahaja laporan bersekedudukan untuk kali ini.

Alahhh.. Kalau kamu sudah biasa masuk sini, tidak hairan dengan gimik aku kan?? Ekekekekke

Ampun bapak-bapak, ibuk-ibuk yang menharapkan lebih dari yang aku paparkan.

Nota kakitanganku : Beli kolar semalam, hari ini balik loceng sudah lesap!





30 kUs-kUs:

a.z.r.i.n.a.03.07 on June 10, 2010 at 3:22 PM said...

elok jer dia lepak ye...

Salmia on June 10, 2010 at 3:24 PM said...

dowang telan loceng kot :p

Tuah Hanani on June 10, 2010 at 3:26 PM said...

biasalah cik ted... akak masa bela kucing jantan dulu mcm tu jugak gayanya.

hari ni ada loceng, balik petang dah hilang locengnya.

sekali dua bolehlah beli rantai baru.
kalau dah berkali2, mana dpt tahan lagi.

akhirnya beli saja loceng warna-warni yg ada dijual dikedai bahan2 menjahit. ubahsuai sendiri pasang loceng tu di rantai... xperlulah beli rantai yg harganya hampir rm10. hehehe :)

DALILA on June 10, 2010 at 3:26 PM said...

serius muka cam ahlong...hehe

Zareda Norman on June 10, 2010 at 3:30 PM said...

huh.. nak tilam empuk aje ya...

POSH76 on June 10, 2010 at 3:34 PM said...

ganess kucing hang....hehe

MiYOKO TACHIBANA on June 10, 2010 at 3:35 PM said...

hahahaha..comella die ni..port tdo nk yg cntik je...bdn bau busuk pun tak kesah je..

mier@merr on June 10, 2010 at 3:41 PM said...

haha,...demand punya tucen....

Softtouch [Hanim] on June 10, 2010 at 3:41 PM said...

parut banyak2 lah ramai org minat..lg byk parut lg macho lah tedi..he eh he

Jantan Keparat on June 10, 2010 at 3:53 PM said...

patutla ak tersentap dr td..
ade owg nguimpat ak nmpaknyew....

ejaMaria on June 10, 2010 at 4:05 PM said...

lerrr... patut la gatal-gatal... tido tak basuh kaki... terus je landing atas tilam... huh

aNiSa hANg tUaH on June 10, 2010 at 4:07 PM said...

heee.
comelnye die
kucing nis tak leh pakai kolar sbb slalu jee ilang
hehe

JMR on June 10, 2010 at 4:07 PM said...

AHH TERTIPU LAGI!hahaha..

Ms.Lilies on June 10, 2010 at 4:11 PM said...

tido mesti empuk2 muahahaha

Alimaz-Kembara Terasing on June 10, 2010 at 4:24 PM said...

haiya..... beli satu tilam dan katil untuk dia....

Amri Bahruji matPuisi on June 10, 2010 at 4:27 PM said...

tipah tetipu.. tidak2...

niesz on June 10, 2010 at 4:27 PM said...

hahaha..cian kat die..sabar je la ngn cik kucing tu..ehe..

cik kerm on June 10, 2010 at 4:31 PM said...

cik tedi,,hehe paw die cm luka jer..nape tuuu! hehe muka cm pirates of carribean,,lanun tuuuu~ hehe ganas2~

::CaHaYa KeJaYaAn:: on June 10, 2010 at 4:38 PM said...

ganaz tol muke mamat tu..wakakakakaka

::CaHaYa KeJaYaAn:: on June 10, 2010 at 4:38 PM said...
This comment has been removed by the author.
ber_u_wang on June 10, 2010 at 4:39 PM said...

sedap nya dia tido

kak anie on June 10, 2010 at 4:47 PM said...

Hahhaa...dah tau dah...mesti cerita kucin kesayangan si tEDl...

Nyenyak dia tidur...rasa nak gomol2 je...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on June 10, 2010 at 5:50 PM said...

wakaka..ko ni..aku dah semangat dah baca

haahhaha

GiGGLe GaL on June 10, 2010 at 5:50 PM said...

malas la aku cam neh..dak itam..ko kene kan aku ye...nnt ko.. ngiyawww...

maisyara Pot! Pot! on June 10, 2010 at 5:52 PM said...

dia jual mahal la smpai tutup mate cm gitu.. hehehe.. xD

LORD ZARA 札拉 on June 10, 2010 at 7:06 PM said...

hilang sudah?

bUdAk kEnTaNg on June 10, 2010 at 7:39 PM said...

perghhh!!!
setelah kian lame tak natap..
tak memasal kena tipu..
iye2 la kawan bace..
grrr...hahahaaa....

takpe bior muka calar bilar,biar muka cam along,biar muka berparut yg pntg hati maw baik..
hehehe
:p

cikgu isza on June 10, 2010 at 8:01 PM said...

nasib baik atas tilam tedi.. kalau badan tu jadi mangsa lagi haru.. :)

e.t.t.y on June 10, 2010 at 8:15 PM said...

tilam vono haruslah sedap dilanding. huh, muka pailang betul lah dia ni.

pak long on June 10, 2010 at 10:46 PM said...

salam...
aku memang suker kucin jantan cam ni..calar balar tu kira berani...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting