Thursday, June 10, 2010

18sx : aKsi PasanGan BersEkeDuDukaN. HanyA NamPak JanTan KeParaT SahaJa. YaNG PerEmPuan TuKanG AmBil GamBar .

Photobucket


Selepas mendapat sambutan yang menggalakkan dan luar biasa terhadap 'entry' 18sx : Aksi mengeringkan badan selepas mandi. masih belum di siar di Youtube', ( boleh di baca di sini ) kini aku kembali dengan aksi yang tidak kurang hebatnya. Mari kita terjah. (sambil nyanyi lagu terjah ala-ala Nas Ahmad) Ha ha ha ha . Entah apa-apa.


Sejak kena penyakit gatal-gatal hari itu, tilam telah di tukar dengan yang baru. Tilam lama, mungkin segala hama yang bersarang sudah keluar menjengah. Jadi bergotong royonglah aku seorang diri membersihkan bilik dan menukar susun atur katil, almari, laci dan kawan-kawannya.

Tapi ada seekor budak ini dia, memang suka dengan kedudukan katil yang baru. Aku rapatkan ke tingkap. Jadi setiap kali dia masuk dia akan loncat dari tingkap terus ke tilam. Sejak dua menjak ini dia memang rajin balik tengah malam dan tidur dalam bilik atas tilam baru yang masih belum bercadar.

Menyampah tau. Bau kalau wangi tidak apa. Mandi semalam hari ini sudah bau longkang. Lepas itu tidur mahu dekat-dekat. EeE! Tak rela i!!

Photobucket

Photobucket




Photobucket

Photobucket

He he he he.. Muka gangster calar balar. Badan dan kepala penuh parut. Haiyaaaaa!!

Okey! Sekian sahaja laporan bersekedudukan untuk kali ini.

Alahhh.. Kalau kamu sudah biasa masuk sini, tidak hairan dengan gimik aku kan?? Ekekekekke

Ampun bapak-bapak, ibuk-ibuk yang menharapkan lebih dari yang aku paparkan.

Nota kakitanganku : Beli kolar semalam, hari ini balik loceng sudah lesap!





30 comments:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

elok jer dia lepak ye...

Salmia said...

dowang telan loceng kot :p

Tuah Hanani said...

biasalah cik ted... akak masa bela kucing jantan dulu mcm tu jugak gayanya.

hari ni ada loceng, balik petang dah hilang locengnya.

sekali dua bolehlah beli rantai baru.
kalau dah berkali2, mana dpt tahan lagi.

akhirnya beli saja loceng warna-warni yg ada dijual dikedai bahan2 menjahit. ubahsuai sendiri pasang loceng tu di rantai... xperlulah beli rantai yg harganya hampir rm10. hehehe :)

DALILA said...

serius muka cam ahlong...hehe

Zareda Norman said...

huh.. nak tilam empuk aje ya...

POSH76 said...

ganess kucing hang....hehe

MiYOKO TACHIBANA said...

hahahaha..comella die ni..port tdo nk yg cntik je...bdn bau busuk pun tak kesah je..

mier@merr said...

haha,...demand punya tucen....

Softtouch [Hanim] said...

parut banyak2 lah ramai org minat..lg byk parut lg macho lah tedi..he eh he

Jantan Keparat said...

patutla ak tersentap dr td..
ade owg nguimpat ak nmpaknyew....

ejaMaria said...

lerrr... patut la gatal-gatal... tido tak basuh kaki... terus je landing atas tilam... huh

aNiSa hANg tUaH said...

heee.
comelnye die
kucing nis tak leh pakai kolar sbb slalu jee ilang
hehe

JMR said...

AHH TERTIPU LAGI!hahaha..

Ms.Lilies said...

tido mesti empuk2 muahahaha

Alimaz-Kembara Terasing said...

haiya..... beli satu tilam dan katil untuk dia....

Amri Bahruji matPuisi said...

tipah tetipu.. tidak2...

niesz said...

hahaha..cian kat die..sabar je la ngn cik kucing tu..ehe..

cik kerm said...

cik tedi,,hehe paw die cm luka jer..nape tuuu! hehe muka cm pirates of carribean,,lanun tuuuu~ hehe ganas2~

::CaHaYa KeJaYaAn:: said...

ganaz tol muke mamat tu..wakakakakaka

::CaHaYa KeJaYaAn:: said...
This comment has been removed by the author.
ber_u_wang said...

sedap nya dia tido

kak anie said...

Hahhaa...dah tau dah...mesti cerita kucin kesayangan si tEDl...

Nyenyak dia tidur...rasa nak gomol2 je...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

wakaka..ko ni..aku dah semangat dah baca

haahhaha

GiGGLe GaL said...

malas la aku cam neh..dak itam..ko kene kan aku ye...nnt ko.. ngiyawww...

maisyara Pot! Pot! said...

dia jual mahal la smpai tutup mate cm gitu.. hehehe.. xD

LORD ZARA 札拉 said...

hilang sudah?

bUdAk kEnTaNg said...

perghhh!!!
setelah kian lame tak natap..
tak memasal kena tipu..
iye2 la kawan bace..
grrr...hahahaaa....

takpe bior muka calar bilar,biar muka cam along,biar muka berparut yg pntg hati maw baik..
hehehe
:p

cikgu isza said...

nasib baik atas tilam tedi.. kalau badan tu jadi mangsa lagi haru.. :)

e.t.t.y said...

tilam vono haruslah sedap dilanding. huh, muka pailang betul lah dia ni.

pak long said...

salam...
aku memang suker kucin jantan cam ni..calar balar tu kira berani...