Sunday, June 20, 2010

WaniTa, Bayi Dan PenJaGa GoL!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:30 AM
Dalam satu kebakaran tingkat 3, sorang wanita dengan bayinya terperangkap.

Datang seorang penjaga gol.

Penjaga gol : Lemparkan bayi itu.

Wanita : Takut awak terlepas!

Penjaga gol : Saya tidak pernah 'miss' sepanjang kerjaya saya!

Wanita itu pun melemparkan bayinya dan penjaga gol itu dapat menangkapnya dengan baik sekali. Kemudian dia meletak bayi itu ke tanah, undur beberapa langkah dan terus menendang bayi tu sejauh 60 meter.

Astagfirullah...





14 kUs-kUs:

Dyna Yvonne on June 20, 2010 at 12:42 AM said...

nauzubillah~
ish jgn lah jd betul2 gitu

zulkbo on June 20, 2010 at 12:48 AM said...

astagfirullah..
hilang akal ke??

Ery Farieha on June 20, 2010 at 1:02 AM said...

erk?
hadoi
sadisnya~

cikgu isza on June 20, 2010 at 1:02 AM said...

mengucap panjang...
ya Allah~

white rose on June 20, 2010 at 1:05 AM said...

tringat ade 1 clip video pasal bola ni...

dia ade kat stesen keretapi, dia nak score dia baling2 piring suh anjing dia tgkap...bila anjing dia melompat dia trus sepak anjing tu nk terhempas ke perhentian sberang keretapi tu...

akak ingat tak?

trukkan...
kerana musim bola ni, semuanya gile2...

zino on June 20, 2010 at 1:17 AM said...

itu kalau di buat iklan sure akan dapat bantahan .. hehe

JMR on June 20, 2010 at 1:20 AM said...

hahaha..penjaga goal tegar tol tuh..

Lelaki Ini on June 20, 2010 at 1:28 AM said...

kesian...
adoyaiu!!!
kalo la btul2 jd!

Roronoa Zoro on June 20, 2010 at 1:36 AM said...

haha.. bodoh tol.. ni kes terbiasa dengan tangkap dan tendang lah nie.. haha

musethekiller@josh on June 20, 2010 at 6:38 AM said...

haha.. kesian sungguh bayi tersebut..

~aSHa~ on June 20, 2010 at 8:24 AM said...

sikap terbiasa...eheheeh

Miss ... on June 20, 2010 at 8:58 AM said...

isk2 kejam hehe

.::WaNiE::. on June 20, 2010 at 12:57 PM said...

hahaha kejammm

ciK LyndaWawa igUana on June 23, 2010 at 10:53 AM said...

bodoh penjaga gol itu..huhuhu

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting