Friday, June 11, 2010

JuMaat akU yanG SePi TanPa BeBeLan Bos yanG SuDah LiMa Hari CuTi...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:36 AM
Hari ini Hari Jumaat. Aku suka sebab esok cuti dua hari. Dapat jalan-jalan tenang dan gembirakan hati.

Kerja di waktu budak-budak cuti memang sunyi. Bos cuti lagi. Minggu depan baru ada. Dia tiada pun tidak apa. Aku okey sahaja.

Tapi bila seorang kat pejabat rasa mengantuk sahaja.

Eh! Aku merepek.

Selamat hari Jumaat.


Apa perancangan kamu hujung minggu ini?

Nota kakitanganku : Esok ada majlis perkahwinan yang perlu di hadiri di Jasin.








14 kUs-kUs:

deena awanis on June 11, 2010 at 8:01 AM said...

selamat hari jumaat tedi..
aku pun ada kenduri esok..makan free lagik..hehehe

ber_u_wang on June 11, 2010 at 8:32 AM said...

MC aje my twin.. dapat la sikit cuti nya..

Misz Pinkie Winkie on June 11, 2010 at 8:49 AM said...

selamat hari jumaat tedi.
masih menggaru lagie..tedi apakata bei garfu yang tempat garu tue.
hehhehe

Softtouch [Hanim] on June 11, 2010 at 9:02 AM said...

sy pun bos xde ari ni...amannya buat keje ni..he he he...

Salmia on June 11, 2010 at 9:08 AM said...

selamat hari Jumaat!

Hazzy Ishak on June 11, 2010 at 9:14 AM said...

sama lah, bos ku pun cuti gak minggu ni. maklumlah dapat cucu baru
ekekeke

meowwmania on June 11, 2010 at 9:20 AM said...

sonok ekk bos xdek huhuu...

redNing on June 11, 2010 at 9:22 AM said...

perancangannya..apa lg

tgk bola je la bulan nih

a.z.r.i.n.a.03.07 on June 11, 2010 at 9:22 AM said...

sama lah kita..

kRina berhoye-hoye bila bos cuti hari ni.


tu yg boleh jenjalan di awal pagi..

Alimaz-Kembara Terasing on June 11, 2010 at 9:23 AM said...

hahhaha beli ja buluh yang macam tangan tu ...garu sendiri ...ekjkekekekekek

Miss Izah Mohamed on June 11, 2010 at 9:43 AM said...

WAH BESTNYE BOS XDE EH.. LEH RILEK2.. EHHEE

[s][u][e][h][a][n][n] on June 11, 2010 at 9:48 AM said...

wah...seronok kamu..ke kamu rindu bos bebel??? hihihi selamat hari jumaat :)

SYANI on June 11, 2010 at 5:20 PM said...

tedi,
memang tersangat le bahagia bila bos takde kat opis...

ctpayong on June 11, 2010 at 5:56 PM said...

e'eh...hari tu kata kucing xde tikus gembira ria...skang ko ghindu la plak?

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting