Saturday, June 12, 2010

KeJaDiaN Di BaLinG GeLas : JoHan RaJa LawaK TunTut RM 1 JuTa!! Wow!! PakciK KayO!! MinTa sikiT BoLeh?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:10 AM
Photobucket

Johan Raja Lawak sudah buat sidang media yang di anjurkan oleh Persatuan Seniman Malaysia. Beliau telah menceritakan apa sebenarnya yang berlaku sehingga mengakibatkan beliau di baling gelas oleh seorang pengarah muda yang di namakan sebagai Mohd Javed Mohd Nizar.

Tuntutan gantiruginya terhadap pengarah itu bernilai RM 1 juta! Wow! Banyak! Kalau dapat jutawanlah dia sekelip mata. He he he

Tunggu dan lihat sahajalah kalau-kalau pengarah muda itu mahu layan tuntutan dia ini!!

Nota kakitanganku : Nampak secoet sahaja lukanya!! Oh! Trauma mungkin!







17 kUs-kUs:

eazlye on June 12, 2010 at 2:16 AM said...

hahaha....
jahan kaya r pasnih...

feelinblue on June 12, 2010 at 2:23 AM said...

2 la org skang.
silap skit saman!

Nur Su'aidah on June 12, 2010 at 2:23 AM said...

boleh belanja ku sekali! hahaha~

amaL on June 12, 2010 at 2:27 AM said...

mana luka nya? tak nampak pun. haha.

tak payah msuk one in a million pun dah boleh dapat sejuta.

Beruang Putih si Dyla Qistina on June 12, 2010 at 2:29 AM said...

Salam, Hai awak :) Sila datang ke blog saya untuk Ambil Award Blog Paling Kreatif daripada Warkah Untuk Bonda :)

Have A NIce DAy dan Congrats! :)

Khairul Azmi on June 12, 2010 at 2:31 AM said...

entah la si johan ni..maybe trauma smpai xleh tido..tu pasai dia minx smpai 1 juta tu..oi..
kayo eden.......

a.z.r.i.n.a.03.07 on June 12, 2010 at 3:12 AM said...

tetiba rasa macam sedara dia pulak ni..

ASaDa RyutaRo on June 12, 2010 at 4:39 AM said...

hahahahaha.. sapo la jadi penilai kes johan ni sampai leh mintak 1 juta..

malas nak layan perangai saman menyaman ni. kalau benda berbaloi ok la jugak. tapi kalau salah sendiri? nk tegakkan benang basah?

ASaDa RyutaRo on June 12, 2010 at 4:40 AM said...

semoga dapat la johan jadi jutawan.. hahahaha

[z@ck] on June 12, 2010 at 5:54 AM said...

kayo pak cik!

zino on June 12, 2010 at 6:22 AM said...

senang nya nak cari duit hehe

Wanita Mutalib on June 12, 2010 at 8:29 AM said...

ada saper2 nak baling cawan kat te tak?


heeeeeee........

Softtouch [Hanim] on June 12, 2010 at 8:47 AM said...

nak kaya cepat..saman jelah kejenya...sikit2 saman je org sekarang nie..he he he

relevan on June 12, 2010 at 8:59 AM said...

Heh..memang sungguh jadi kayoo pak cik ni jika menang saman ni..

Lya Colours on June 12, 2010 at 9:02 AM said...

mcm2 hal artis ni

aZizoL on June 12, 2010 at 9:19 AM said...

amboih..skang ni sume nk men saman2 jek

meo188 on June 12, 2010 at 12:32 PM said...

erm... cari duit lebih..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting