Friday, June 11, 2010

BiLa LeLaki MemPerkaTakan TenTanG aSet WaniTa yanG PeLBaGai BenTuk Dan SaiZ Dan MinTa MemiLih yanG MaNa JaDi PiLiHaN. WTH inI?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:01 PM
Photobucket

Aku tidak tahu sebab apa? Kenapa? Atau atas niat apa dia begitu.

Trafik? Yup! Kamu sudah dapat itu. Nah! Ambillah trafik aku ke blog kamu untuk mengomen dua kali atas sebab tidak puas hati dengan topik dan gambar-gambar buah dada pelbagai saiz yang kamu pamerkan dengan penuh bangga kemudian minta pula orang memilih yang mana satu pilihannya.

Ahhh! Kenapa aku emo??? Sebab sebagai seorang wanita aku rasa sesuatu yang sulit itu telah di perkotak katikkan oleh kaum yang berlainan dengan aku! S.U.C.K!

Okey! Blog dia, dia punya suka.

Aku mahu buat 'entry' pasal saiz kaum yang sebelah sana pula, bagaimana??

M.A.D!!!

Nota kakitanganku : Dak Itam pun tahu malu!!!





16 kUs-kUs:

Nur Su'aidah on June 11, 2010 at 9:04 PM said...

Ku tahu ini. Tadi ku baca.

ejaMaria on June 11, 2010 at 9:11 PM said...

tak yah la buat entry psl tu, malukan diorang je nnt... rasa2 kaum isteri pun idak la lalu sangat nak mengok nyerrrr.... hehehe

cikgu isza on June 11, 2010 at 9:24 PM said...

?????,
sape le yang x senonoh tuuu?
kebebasan bersuara ke?

aNIe on June 11, 2010 at 9:45 PM said...

Dah takde topik lain ke...atau...dah kemaruk nak naikkan trafik ke blog...

a.z.r.i.n.a.03.07 on June 11, 2010 at 9:50 PM said...

xde keje carik keje la ni..

laaa.. suh dia buat topik utk kaum sendiri..ada berani ??

Softtouch [Hanim] on June 11, 2010 at 9:54 PM said...

xde keje lain ker..gile ke ape org tu..xmalu sungguh org tu!!!

laila on June 11, 2010 at 10:01 PM said...

baca jugak

redNing on June 11, 2010 at 10:15 PM said...

owh..nk naikkn trafik le tu

e.t.t.y on June 11, 2010 at 10:27 PM said...

ketandusan idea lah tu. what a shame man!

zeqzeq on June 11, 2010 at 11:05 PM said...

mari mari datang masuk kelas..dewasa

Tupai Karan on June 11, 2010 at 11:08 PM said...

xbc lg dan xmungkin berminat nk p tgk.. biarlah trafik yg dia nk tu dr kaum sejenis dia je

aNiSa hANg tUaH on June 11, 2010 at 11:09 PM said...

pathetic itu org.hmmmm

deena awanis on June 11, 2010 at 11:27 PM said...

xde topik sangat dah ke nak tulis??hampeh!!

~aSHa~ on June 11, 2010 at 11:28 PM said...

uish yg mana....share ar link..ehehehehhehe..dasat meke ni

da[Y]un on June 11, 2010 at 11:47 PM said...

merendahkanmartabat pompuan jew wat g2. aset pompuan bukan tuk dijaja g2.. i hate diz!

eazlye on June 12, 2010 at 2:19 AM said...

eleh.....
mcm r dorg punyer tuh besar n hebat sgt???

setakat 3,4 inci jek...nk lwn kaum hawa yg besar2 tuh???

xpayah r nk buat entry pasal nih...

kang akuh uat entry saiz adik dorg kang..tau malu...nk g cari pam bagai..

tah pape r...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting