Monday, June 14, 2010

NamewEE BinawEE : Kau BaJet MacaM BaGusLah! LaGu TerBaru kaU SemPenA PiaLa DuNia meLeTuP Di YouTuBe!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 6:00 PM
Photobucket

Gambar dan sumber berita dari Mstar Online


Aku memang tidak berkenan dengan budak yang nama Namewee ini. Bajet macam bagus. Malaysia pun layan sahaja lah budak ini!

Hina Negaraku pun tidak apa.

Di maafkan.

Selepas itu di layan pula macam wira. Buat video klip satu Malaysia yang Khairi Jamaludin pun berlakon sama jadi pemandu teksi. Dengar lagi mahu buat filem pendek. Mahu minta dana dari Finas. Layanlah! Layan!

Baca Mstar Online tadi, katanya dia buat hal lagi. Buat video yang memperlekehkan Malaysia yang tidak ke Piala Dunia dan menyentuh tentang kekalahan Datuk Lee Chong Wei dalam Piala Thomas yang lalu.

Bangangnya pula, komen-komen di situ banyak yang berunsur perkauman. Tidak sanggup mahu aku baca satu persatu.

Aduhai!!

Nota kakitanganku : Banyak lagi cara untuk melahirkan ketidakpuasan tentang sesuatu perkara.





26 kUs-kUs:

Tuah Hanani on June 14, 2010 at 3:02 PM said...

dia ni memang kuang ajar. kalau dah rasa malaysia ni buruk sgt, pegilah tukar kerakyatan. bukan susah sgt...
rasanya negara luar lain pun xde yg nak dia ni jd rakyat dorg, tu yg terpaksa kekal je kat malaysia.

Salmia on June 14, 2010 at 3:07 PM said...

memang meluat dengan dia sejak dia hina lagu negaraku lagi!!!
kenapa boleh di maafkan?

Misz Pinkie Winkie on June 14, 2010 at 3:10 PM said...

eiiiii..camne lah tunggak atasan leh pandang enteng dengan dia nie.
erm..tak paham sungguh.
aku pon meluatjugak..tak abis2 dengan publisiti murahan

ramlah melaram on June 14, 2010 at 3:12 PM said...

nyampah laa nengok muke mamat nih. ngaaaa

aNiSa hANg tUaH on June 14, 2010 at 3:19 PM said...

mamat ni tak habis2 lagi keeee

Dee on June 14, 2010 at 3:20 PM said...

ha..sanjunglah lagi..sanjung..ni kaduk dh naik junjung..

Hazzy Ishak on June 14, 2010 at 3:23 PM said...

memang tak paham betul la, apa dia nak sebenarnya

Lya Colours on June 14, 2010 at 3:28 PM said...

siapa dia ni
x kenal pon
nk cari publisiti la tuh
kecoh
kalo dia main untuk malaysia ke world cup, atau ganti lee chong wei, dia leh kasi malaysia menang ke
cakap besar je

Alimaz-Kembara Terasing on June 14, 2010 at 3:31 PM said...

bangang budak nih...patut buang negara saja/...

deena awanis on June 14, 2010 at 3:38 PM said...

ni dah kira kes x berpijak di bumi yang nyata ni..x sedar diri betul.elok pi hantar pulau jerjak je orang cenggini..

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on June 14, 2010 at 3:48 PM said...

huhu
fedulikk la
tak mo kenal
ekekeke

mier@merr on June 14, 2010 at 3:52 PM said...

itulah malaysia...

fikaryna on June 14, 2010 at 4:12 PM said...

hmm..tepuk dada tanya iman..

eh?

dotblogspotdotkom on June 14, 2010 at 4:24 PM said...

ntah le.. pacek pun x tau... agaknye ini lah dia 1 malaysia tu kot...

Softtouch [Hanim] on June 14, 2010 at 4:26 PM said...

krg ajarkan dia tp xkene ape2 tindakan pun...pg balik negara asal dia tu..

nuraarin-life on June 14, 2010 at 4:32 PM said...

hmm...layan layan
kita mmg pemaaf tapi kalau sampai melampaui batas, apa tindakan kita??

SyuQ on June 14, 2010 at 4:35 PM said...

x abih2 buat perangai...

Uruchimaru @ kf on June 14, 2010 at 4:45 PM said...

biarkan saje....!

hanie@nisya on June 14, 2010 at 5:05 PM said...

sape2 yang tak suka sangat malaysia nie tak payah la duduk cnie. Kan senang n bagus

Hana Picca on June 14, 2010 at 5:29 PM said...

orang kita terlalu berlembut.. tp bak kata dato jamaludin jarjis, jolok boleh jolok, tp jgna smpai tebuan naik angin..masa tu sudah terlambat..

Jantan Keparat on June 14, 2010 at 6:11 PM said...

benci gile ak!
dr dulu lagi cdgn supy dia dkenakan buang negara!
x mau buat!!!
bodoh!!
kan skrg dah jd camnieyh!!!!!!

POSH76 on June 14, 2010 at 6:42 PM said...

budak ni nak kene sunat lagi ni

a.z.r.i.n.a.03.07 on June 14, 2010 at 7:12 PM said...

tak de keje cari keje ..
nak publisiti.

yg penting dia tak cukup umur lagi ni !

Kak anie on June 14, 2010 at 9:00 PM said...

Terlampau banyak diberi muka tu sebab dah berani pijak kepala...

aZizoL on June 14, 2010 at 10:57 PM said...

aku dari dulu mmg xbekenan dgn mamat nih..ade jek bnde yg dier xpuas ati..

Purpleheart on June 15, 2010 at 8:47 AM said...

patutnya buang negara aje..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting