Monday, June 21, 2010

KCT 1 Dan SiTi NuRHaLiza .

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:44 PM
Siti Nurhaliza adalah antara mereka-mereka yang membida plat KCT 1 yang di beritakan sudah mencecah ratusan ribu ringgit.

Orang ada duit, apa pun boleh buat.

Cemburu.

Tapi aku lebih cemburu kalau dia boleh derma ratusan ribu ringgit yang di bida untuk plat kereta kepada rumah anak-anak yatim. Oh! Mungkin itu dia sudah selalu buat.

Tengok sajalah siapa yang dapat.

Berita di sini.

Nota kakitanganku : Tidak mampu. Tengok sahajalah!





23 kUs-kUs:

nj on June 21, 2010 at 12:37 PM said...

sitedi...
my dream plat numbers are WAD 1 atau WAT 1 atau WWW 1...fuhhhh mesti tak mampu punya...hahaha...

Watierman, rmanbkr on June 21, 2010 at 12:42 PM said...

Nak ganti plat yang patah pun....bercatu-catu..nak membida apa lagi....rezeki dia melimpah ruah....ketentuan dari Allah buat setiap hambanya....!

~aSHa~ on June 21, 2010 at 12:48 PM said...

bila nak dpt mdm 7781 ni ek? kat melaka plat apa skrg ni? murah tak? ehheehhe..ai ada bajet rm2.50 je ni

Softtouch [Hanim] on June 21, 2010 at 12:53 PM said...

org byk duit kegemaran dia pelik...mampu geleng kepala jer sy...

ctpayong on June 21, 2010 at 12:55 PM said...

hajat hati mau kaya di dunia dan di akhirat.

Dee on June 21, 2010 at 12:55 PM said...

wow..demi cintaku padamu pya keslah ni..aku kalo ada duit pun nak beli plat DEE..hahaha..

aNiSa hANg tUaH on June 21, 2010 at 12:58 PM said...

heee
siti oh siti
org banyak duit macam ni laa kejenyee

makdara terdiva on June 21, 2010 at 1:09 PM said...

bak sikit duit tu nak beli nasi..lapo nih.. :P

Dyna Yvonne on June 21, 2010 at 1:17 PM said...

baeklah kc kt aku 2 3 rat...ahaha

m4rilyn on June 21, 2010 at 1:17 PM said...

DQM **2 idaman...DeQueenMarilyn
or WWF **2
QME...dah ade orang negeri gerek kamek amek. haih

saya_arief on June 21, 2010 at 1:18 PM said...

adess..
mahal giler

dotblogspotdotkom on June 21, 2010 at 1:27 PM said...

al-hamdulillah.. pakcik antara orang tak byk duit... kalau pakcik macam CT tu.... rasanye pakcik buat jg mende yang sama.. huhuhuuh

kucingorengemok on June 21, 2010 at 1:38 PM said...

ada tak orang nak bida KED1 nanti ye? hehe

.::WaNiE::. on June 21, 2010 at 1:51 PM said...

huhuhu

takde keje betul :P

deena awanis on June 21, 2010 at 2:03 PM said...

aku cuma harap, boleh beli kete yang memuaskan hati aku bila plat DEE tiba nanti..nombor belakang tu mahu mantain no skrg jer kot..=)

white rose on June 21, 2010 at 2:06 PM said...

tumpang glemer je kak...
xpun tumpang amik gambo...
hahaha...

Noor on June 21, 2010 at 2:26 PM said...

alahai...apa la sgt dgn no plat tu

Misz Pinkie Winkie on June 21, 2010 at 2:28 PM said...

mahalnya..mampu lihat jerkla.nak dapat 2 nomborpon payah..niekan pula 1 no.hehhehe

Ieda Al-Habsyi on June 21, 2010 at 2:32 PM said...

dasat, sape lah yang dapat ek, berapa la plak nilai terakhir, org kaya duit bersepah sampai tak tau nak buat pe, huhuhu!

Hazzy Ishak on June 21, 2010 at 2:33 PM said...

byk betul duit dorang

atty's on June 21, 2010 at 2:33 PM said...

kty kalo ade duit nak beli plat no aty55

tapi kalo dah ceceh ribuan harganya ..tak dpt ..lah .membazir je.

HonEyBuNNy on June 21, 2010 at 4:04 PM said...

banyak betul mney ct tu kan....itu la...skrg kedAH kcs..DAH NAK kct....TU yg ct nak sgt2 tu...;-) khalid ct..hehhe

ciK LyndaWawa igUana on June 23, 2010 at 10:29 AM said...

buat amal lagi baguslaa....

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting